تبریک مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به ابراهیم رئیسی

تاریخ انتشار: شنبه 29 خرداد 1400 | 14:03 ب.ظ
تبریک مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به ابراهیم رئیسی بسم الله الرحمن الرحیم *جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی* رئیس جمهور محترم منتخب باسلام حضور حماسی و پرشور مردم عزیز ایران اسلامی در سیز دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موجب وحدت و عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران شد. علی رغم جنگ روانی نظام سلطه در مایوس کردن مردم و عدم مشارکت انان در […]

بسم الله الرحمن الرحیم

*جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی*

رئیس جمهور محترم منتخب

باسلام
حضور حماسی و پرشور مردم عزیز ایران اسلامی در سیز دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موجب وحدت و عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران شد.
علی رغم جنگ روانی نظام سلطه در مایوس کردن مردم و عدم مشارکت انان در انتخابات اما با بصیرت افزایی و هدایت هایی که مقام معظم رهبری فرمودند، نقشه دشمنان نقش بر آب شد و یکبار دیگر وفاداری خود به امامین انقلاب و خون شهدا و نظام اسلامی را با زیبایی مثال زدنی به اثبات رساندند.

این انتخاب را به مردم نجیب و جنابعالی تبریک عرض نموده و امیدوارم در دولت شما ، ‌شاهد بهبود فضای کسب و کار و حمایت جدی از تولید اعم از بخش کشاورزی و صنعت باشیم.

قطعا شرکت عظیم طرح توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان با داشتن منابع وزیر ساخت های چشمگیر در تولید نیشکر و صنایع جانبی با حمایت‌های آن دولت قوی، مردمی، آماده‌تر و بهتر از گذشته می‌تواند بخش عظیمی از شکر و فراورده های متعدد و متنوع مورد نیاز کشور را تولید نماید.
والسلام

*دکتر عبد علی ناصری*
*مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی*


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار