قدردانی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر از حضور حماسی مردم و خانواده بزرگ نیشکر در انتخابات

اقتدار ایران اسلامی با حضور حماسی مردم به نمایش گذاشته شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 خرداد 1400 | 09:47 ق.ظ
اقتدار ایران اسلامی با حضور حماسی مردم به نمایش گذاشته شد بسم الله الرحمن الرحیم صحنه‌ی حماسی انتخابات ۲۸ خرداد، لبیک مردم به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد. حضور پرشور مردمان این سرزمین تا نیمه‌های شب در پای صندوق‌های رای، عزت و غیرت ملت را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشید و این مردم […]

بسم الله الرحمن الرحیم

صحنه‌ی حماسی انتخابات ۲۸ خرداد، لبیک مردم به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد.

حضور پرشور مردمان این سرزمین تا نیمه‌های شب در پای صندوق‌های رای، عزت و غیرت ملت را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشید و این مردم اقتدار نظام و قدرت سیاسی کشور را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

در این بین خانواده بزرگ توسعه نیشکر به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با امید به سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی همگام با سایر آحاد و اقشار مردم، با حضور حماسی در انتخابات، تابلویی دیگر از عزت و سربلندی را خلق کردند.

اینک که به یُمن عزم راسخ بی‌نظیر ملت جلوه‌ای باشکوه از وحدت ملی و انسجام اسلامی به نمایش گذاشته شد بر خود لازم می دانیم از حضور باشکوه ملت ایران بویژه خانواده بزرگ توسعه نیشکر و همراهی و هم قدمی یکایک آنان و همچنین از زحمات و تلاش‌های صادقانه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را از درگاه خداوند منان، مسألت می‌نماییم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار