تقدیر فرمانده انتظامی خوزستان از عوامل ایجاد امنیت در انتخابات

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 خرداد 1400 | 10:31 ق.ظ
تقدیر فرمانده انتظامی خوزستان از عوامل ایجاد امنیت در انتخابات سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در پیامی از همکاری سپاه پاسداران، بسیج، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان با نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت انتخابات تقدیر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است: اکنون که با توفیق الهی انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا با مشارکت خوب مردم در کمال […]

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در پیامی از همکاری سپاه پاسداران، بسیج، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان با نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت انتخابات تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

اکنون که با توفیق الهی انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا با مشارکت خوب مردم در کمال آرامش و با امنیت کامل برگزار شده لازم است ضمن شکرگذاری این نعمت بزرگ به درگاه الهی از همراهی و همکاری‌های ستودنی هموطنان و تلاش‌های گسترده خدمت گذاران مردم در دستگاه‌های مربوطه تقدیر و تشکر شود.

در این میان، مدیریت موثر و مراقبت و اهتمام پیوسته اعضای شورای تامین استان از جمله بخش‌های مختلف امنیتی و انتظامی که انتخابات ۲۸ خرداد را در امنیت و آرامش کامل زمینه سازی کردند و علی رغم تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب استمرار حضور پرشور و شعور و امن مردم در این همایش سیاسی شدند.

اینجانب از همکاری همه جانبه همه بخش‌های مسئول از جمله دستگاه قضائی، اطلاعاتی، امنیتی، سپاه پاسداران، تلاش‌ها و مجاهدت‌های همکاران مجموعه فرماندهی انتظامی خوزستان این مجاهدان در راه خدا که در این حرکت عظیم نقش آفرینی کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار