پیام تقدیر و تشکر روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 خرداد 1400 | 10:06 ق.ظ
پیام تقدیر و تشکر روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان پیام تقدیر و تشکر روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان در پی حضور باشکوه فولادمران در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ بنام خداوند بخشنده و مهربان   مشارکت بی‌نظیر مردم  ایران اسلامی به ویژه کارکنان تلاشگر مجموعه فولاد خوزستان، بازنشستگان گرامی و خانواده‌های محترم آنان در آیین انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر، برگ زرینی دیگری در کارنامه افتخارات […]
پیام تقدیر و تشکر روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان در پی حضور باشکوه فولادمران در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰
بنام خداوند بخشنده و مهربان
 
مشارکت بی‌نظیر مردم  ایران اسلامی به ویژه کارکنان تلاشگر مجموعه فولاد خوزستان، بازنشستگان گرامی و خانواده‌های محترم آنان در آیین انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر، برگ زرینی دیگری در کارنامه افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ثبت رساند.
 
خلق این حماسه ی بزرگ، لبیکی دیگر به فرمایشات مقام معظم رهبری بود و یک‌بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت شد.  
 
سهم خانواده بزرگ فولاد خوزستان در آیین انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، مثال‌زدنی بود و شایسته می دانیم از همت بلند و حضور بی‌نظیر خانواده‌ی شهدای فولاد، بازنشستگان گرانقدر و همکاران عزیز و خانواده های آنان،‌ تقدیر و تشکر نماییم.
 
شایسته است‌ از تلاش بی‌وقفه‌ی عوامل برگزاری که از هفته‌ها قبل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در تکاپو بودند،‌ صمیمانه قدردانی نماییم.
 
 
به امید آینده‌ی روشن برای ایران اسلامی
 
 
روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار