بسم الله الرحمن الرحیم
“اللهم إنا نرغب إلیک فی دولهٍ کریمه، تعز بها الإسلام و أهله وتذل بها النفاق وأهله، وتجعلنا فیها من الدعاه إلى طاعتک و القاده إلى سبیلک و ترزقنا بها کرامه الدنیا والآخره”.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از کارونی ها ، خدای را سپاسگزاریم که بار دیگر به ملّت مسلمان، صبور و بصیر ایران توفیق داد تا حماسه‌ای پرشور در راستای آرمان‌های بلند امامین انقلاب در ۲۸ خرداد۱۴۰۰ بیافریند. این پیروزی بزرگ ملّت ایران اسلامی را به حضرت ولی‌عصر (ع) که صاحب اصلی انقلاب اسلامی و نیز نائب بر حق‌شان ولی امر مسلمین و به رئیس‌جمهور منتخب حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم. و از عموم مردم وفادار و ولایتمدار خوزستان که در پای صندوق‌های رأی رفتند و دِین‌شان را بار دیگر به اسلام و امام امت و شهیدان گرانقدر و مقام معظم رهبری اداء کردند، به نوبه خود به عنوان یک خادم کوچک صمیمانه قدردانی و سپاس می‌گویم. به ویژه از اقشار نخبه، برادران و خواهران تحصیلکرده و نیز عشایر غیور از اقوام مختلف اعمّ از عرب، لر و بختیاری، بهمئی، ترک قشقائی و غیره تشکر می‌کنم.
امیدوارم دولت انقلابی و حزب‌اللهی جدید بتواند بر زخم‌های مانده بر اثر بی تدبیری‌های داخلی و جفاکاری‌های دشمنان اسلام مرهم نهاده، به مطالبات بر حق مردم خوزستان از قبیل حل مشکل آب، کشاورزی، صنعت و بیکاری پاسخ عملی بدهد.
توفیق روزافزون رئیس‌جمهور منتخب و همه عزیزانی که برای برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند زحمت کشیده‌اند، از خداوند سبحان ذیل توجهات و عنایت خاصه حضرت بقیهالله آرزومندم.

ارادتمند: محسن حیدری
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری