رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان:

حضور مردم در انتخابات تحسین برانگیز است

تاریخ انتشار: دوشنبه 31 خرداد 1400 | 10:33 ق.ظ
حضور مردم در انتخابات تحسین برانگیز است  آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: روز انتخابات شاهد بودیم که مردم استان حتی تا نیمه شب در حال رای دادن بودند که بسیار تحسین برانگیز است و نمی‌دانم به چه زبانی از این ملت رشید، غیور و وفادار تشکر کنم. او در ادامه با بیان اینکه آمریکا از کاخ سفید خطاب به […]

 آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: روز انتخابات شاهد بودیم که مردم استان حتی تا نیمه شب در حال رای دادن بودند که بسیار تحسین برانگیز است و نمی‌دانم به چه زبانی از این ملت رشید، غیور و وفادار تشکر کنم.

او در ادامه با بیان اینکه آمریکا از کاخ سفید خطاب به مردم ایران بیانیه می‌دهد که مبادا در انتخابات شرکت کنید و از صندوق‌های رای دور شوید، افزود: این موضوع خلاف قانون بوده و مداخله در امور داخلی دیگران است.

حجت الاسلام موسوی جزایری بیان داشت: وهابی‌های عربستان سعودی در شبکه‌های ماهواره‌ای و تلویزیونی خود علیه انتخابات ایران تبلیغات گسترده‌ای انجام داده و اعلام کردند که ملت ایران مایوس است و کسی در انتخابات شرکت نمی‌کند.

رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: امت اسلامی با حضور پرشور پای صندوق‌های رای از اول صبح تا ۲ بامداد جواب دندان شکنی به آن‌ها دادند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار