معاون بهداشت علوم پزشکی اهواز خبر داد

حل مساله واکسن در خوزستان در یکی دو روز آینده

تاریخ انتشار: دوشنبه 31 خرداد 1400 | 10:02 ق.ظ
حل مساله واکسن در خوزستان در یکی دو روز آینده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، در یکی دو روز آینده مساله واکسن حل و مقادیر قابل توجهی واکسن وارد خوزستان خواهد شد. دکتر سیدمحمد علوی با اشاره به افزایش موارد بیماری در جهان و کشورهای همسایه اظهار کرد: موارد بیماری در استان‌های هرمزگان و بوشهر نیز در حال […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، در یکی دو روز آینده مساله واکسن حل و مقادیر قابل توجهی واکسن وارد خوزستان خواهد شد.

دکتر سیدمحمد علوی با اشاره به افزایش موارد بیماری در جهان و کشورهای همسایه اظهار کرد: موارد بیماری در استان‌های هرمزگان و بوشهر نیز در حال افزایش است و اکثر مناطق این استان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ضروریات است، افزود: تا زمانی که بیماری کووید – ۱۹ در دنیا وجود دارد، باید همه موازین بهداشتی رعایت شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، در یکی دو روز آینده مساله واکسن حل و مقادیر قابل توجهی واکسن وارد خوزستان خواهد شد.

وی افزود: همه گروه‌های هدف منتظر دریافت پیام باشند و بدون دریافت پیام به هیچ مرکزی مراجعه نکنند تا تجمع نشود زیرا خطر سرایت بیماری وجود دارد.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: به اندازه کافی واکسن در اختیار خواهیم داشت و ابتدا نسبت به تزریق دوز دوم واکسن اقدام می‌کنیم. به ادامه واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال نیز توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار