ادامه عملیات احداث پارک ریحانه واقع درجاده ساحلی غربی با پیشرفت ۳۵ درصدی

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 تیر 1400 | 11:46 ق.ظ
ادامه عملیات احداث پارک ریحانه واقع درجاده ساحلی غربی با پیشرفت ۳۵ درصدی   عباس دغاغله معاون فنی و عمرانی  از ادامه عملیات احداث پارک ریحانه در جاده ساحلی غربی با پیشرفت ۳۵ درصدی خبر داد.  عباس دغاغله عنوان کرد: در راستای سیاست های شهرداری اهواز مبنی بر توسعه فضاهای سبز شهری و احداث پارکهای محله ای در سطح شهر، عملیات احداث پارک ریحانه واقع در جاده ساحلی غربی حد […]

  عباس دغاغله معاون فنی و عمرانی  از ادامه عملیات احداث پارک ریحانه در جاده ساحلی غربی با پیشرفت ۳۵ درصدی خبر داد.

 عباس دغاغله عنوان کرد: در راستای سیاست های شهرداری اهواز مبنی بر توسعه فضاهای سبز شهری و احداث پارکهای محله ای در سطح شهر، عملیات احداث پارک ریحانه واقع در جاده ساحلی غربی حد فاصل پل سیاه تا پل علی ابن مهزیار با پیشرفت ۳۵ درصدی در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث این پروژه از سال ۱۳۹۹ آغاز گردیده است، تصریح کرد: این پارک با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار و با برآورد هزینه تقریبی هشتاد میلیارد ریال درجاده ساحلی غربی در حال احداث می باشد که بعد از مرحله اجرای جدولگذاری و زیر سازی پیاده روها، در حال حاضر در مرحله اجرای کفپوش پیاده روها است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری توسعه کمی و کیفی امکانات سرانه فضای سبز سطح شهر می باشد، ادامه داد: این بوستان از امکاناتی چون فضای بازی کودکان، پیست دوچرخه سواری، پارکینگ، و آبنما برخوردار خواهد شد.

دغاغله معاون فنی و عمرانی در خاتمه بیان کرد: در سال جاری نیز با توجه به پیش بینی های لازم در خصوص افزایش سرانه فضای سبز شهری، عملیات توسعه و احداث پارک های محله ای و فضاهای سبز شهری در راستای ارتقای سرانه های استاندارد این حوزه و به منظور ایجاد و توسعه روحیه نشاط اجتماعی، افزایش تعاملات اجتماعی میان شهروندان و تحقق نیاز تفریحی ایشان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز،


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار