تحرکات بسیار خوب منطقه آزاد اروند در صنایع فولاد

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 تیر 1400 | 10:06 ق.ظ
تحرکات بسیار خوب منطقه آزاد اروند در صنایع فولاد قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۱۷ پروژه صنعتی در منطقه، تحرکات انجام شده در حوزه صنایع فولاد در منطقه آزاد اروند را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این حوزه تلاش بسیار خوبی همراه با برنامه‌ریزی‌هایی با شاخص‌های مشخص در حال انجام است و به نظر می‌رسد تولید فولاد از۴ […]

قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۱۷ پروژه صنعتی در منطقه، تحرکات انجام شده در حوزه صنایع فولاد در منطقه آزاد اروند را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این حوزه تلاش بسیار خوبی همراه با برنامه‌ریزی‌هایی با شاخص‌های مشخص در حال انجام است و به نظر می‌رسد تولید فولاد از۴ و نیم میلیون تن در سال به سرعت پیش ‌رود.
وی تصریح کرد: همچنین در صنایع پایین دستی و بالادستی پتروشیمی حدود ۱۱۰ پروژه طراحی شده که در سال جاری و سال های آینده کلید خواهد خورد و کارهای اشتغالزایی و توسعه ای آن ها نیز به انجام می رسد.
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در راستای توسعه استان، برنامه‌ریزی‌های بسیار ارزشمندی در حوزه ی راه‌ها و آب و برق در حال شکل‌گیری است که ثمره آن را امسال مردم خواهند دید. در بخش جاده ای نیز احداث جاده های بزرگی را در دست اقدام داریم که به زودی به مردم اعلام می‌کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار