پیام تبریک وزیر صنعت، معدن و تجارت به رئیس جمهور منتخب

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 تیر 1400 | 10:28 ق.ظ
پیام تبریک وزیر صنعت، معدن و تجارت به رئیس جمهور منتخب وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی، انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به‌عنوان منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علیرضا رزم حسینی در این پیام، حضور حماسی مردم را موجب تثبیت اقتدار و تضمین پیشرفت کشور دانست و […]

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی، انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به‌عنوان منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علیرضا رزم حسینی در این پیام، حضور حماسی مردم را موجب تثبیت اقتدار و تضمین پیشرفت کشور دانست و ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت، موفقیت وی را در مسیر تحقق آرزوهای بزرگ و آرمان‌های انقلابی ملت ایران مسألت کرد.

متن پیام وزیر صنعت، معدن و تجارت به این شرح است:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس محترم جمهور منتخب

با سلام و اهدا تحیات،

حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، با وجود وسوسه‌های دشمنان قسم خورده این آب و خاک برای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، جلوه‌های باشکوه وفاداری و اعتماد و اعتقادی بود که در پاسخ به دعوت رهبری معظم انقلاب و در جهت تثبیت اقتدار و امنیت و تضمین پیشرفت کشور آفریده شد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ تولید کنندگان، کارآفرینان، صنعتگران، معدنکاران، اصناف، بازاریان، تشکل‌های بخش خصوصی و انجمن‌های مرتبط با تولید و تجارت، این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ملت سربلند ایران و جنابعالی، تبریک عرض نموده، دوام توفیقات شما را در مسیر تحقق آرزوهای بزرگ و آرمان‌های انقلابی ملت شریف ایران مسألت دارم.

رجاء واثق دارد به پشتوانه رأی مردم و سوابق موفق جنابعالی، در مسیر اعتلای بیش از پیش میهن اسلامی، خدمت خالصانه به مردم و فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت، آینده‌ای روشن و باعظمت برای فردای ایران و ایرانی فراهم خواهد شد.

علیرضا رزم حسینی

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار