در راستای مسئوليت‌های اجتماعی شركت آغاجاری انجام شد؛

ترمیم و بهسازی ۱۰ کیلومتر از جاده‌های روستائی شهرستان رامشیر

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 تیر 1400 | 22:39 ب.ظ
ترمیم و بهسازی ۱۰ کیلومتر از جاده‌های روستائی شهرستان رامشیر رئیس مهندسی ساختمان این شرکت با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، جاده اصلی و فرعی روستاهای شهرستان رامشیر به‌طول ١٠ کیلومتر ترمیم- بهسازی و ایمن‌سازی شد. مهندس نصیراوی افزود:  عملیات خاکی شامل تسطیح، خاکبرداری، تراکم، آبپاشی و گریدرزنی و ایمن‌سازی ۴ روستای ( ابوالفلوس- عدسواری- حفیره- عدشرهان) از توابع شهرستان رامشیر […]

رئیس مهندسی ساختمان این شرکت با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، جاده اصلی و فرعی روستاهای شهرستان رامشیر به‌طول ١٠ کیلومتر ترمیم- بهسازی و ایمن‌سازی شد.

مهندس نصیراوی افزود:  عملیات خاکی شامل تسطیح، خاکبرداری، تراکم، آبپاشی و گریدرزنی و ایمن‌سازی ۴ روستای ( ابوالفلوس- عدسواری- حفیره- عدشرهان) از توابع شهرستان رامشیر در راستای خدمات عام‌المنفعه به مناطق همجوار تأسیسات انجام شد.

وی در پایان گفت: فاز اول این عملیات با پشتیبانی ماشین‌آلات راه‌سازی (لودر- گریدر- کمپرسی و آبپاش) با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال انجام شد و عملیات شن‌ریزی جاده روستاهای مذکور که در مجاورت چاه‌های نفتی قرار دارند در فاز بعدی و در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار