میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به شدت کاهش یافته است

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 تیر 1400 | 11:29 ق.ظ
میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به شدت کاهش یافته است ولی الله حیاتی روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان در محل استانداری اظهار داشت: لازم است دستگاه‌های متولی و رسانه ها در بحث حساسیت رعایت پروتکل های بهداشتی به مردم تذکر دهند. وی بیان کرد: ما اگر دوباره با پیک دیگر بیماری مواجه شویم خروج از آن برای ما مشکل‌ساز خواهد […]

ولی الله حیاتی روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان در محل استانداری اظهار داشت: لازم است دستگاه‌های متولی و رسانه ها در بحث حساسیت رعایت پروتکل های بهداشتی به مردم تذکر دهند.

وی بیان کرد: ما اگر دوباره با پیک دیگر بیماری مواجه شویم خروج از آن برای ما مشکل‌ساز خواهد شد لذا باید نسبت به اجرای شیوه نامه های بهداشتی جدیت بیشتری داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان پشتیبانی از طرح شهید قاسم سلیمانی را امری حیاتی دانست و گفت: لازم است که دستگاه های اجرایی از این طرح پشتیبانی کرده تا در امر بیماریابی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی افزود: هفته آینده برگزاری کنکور سراسری را در پیش داریم که لازم است تمام نکات بهداشتی در جریان این آزمون اجرا شود. آموزش و پرورش در برگزاری آزمون ها بسیار موفق عمل کرد که امیدواریم دوستان ما در دانشگاه همچون آموزش و پرورش رعایت پروتکل های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

حیاتی عنوان کرد: تمامی محدودیت های کرونایی بر اساس رنگبندی های قرمز، نارنجی و زرد همچنان در سطح استان اعمال می شود همچنین محدودیت های تردد شبانه نیز به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه محدودیت های فعالیت صنوف همچنان در سطح استان برقرار است افزود: همچنین مرزهای زمین و مسافری استان نیز همچنان بسته هستند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار