کشف ۲۶ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 تیر 1400 | 10:45 ق.ظ
کشف ۲۶ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال در خوزستان  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: این تعداد دستگاه ماینر با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی در چهار شهرستان آبادان، خرمشهر، رامهرمز و شادگان کشف و جمع آوری شد. علی خدری با اشاره به پایش میزان و نحوه مصرف برق مشترکان در استان، ادامه داد: گروه‌های تست و بازرسی انشعابات برق در راستای کاهش […]

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: این تعداد دستگاه ماینر با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی در چهار شهرستان آبادان، خرمشهر، رامهرمز و شادگان کشف و جمع آوری شد.

علی خدری با اشاره به پایش میزان و نحوه مصرف برق مشترکان در استان، ادامه داد: گروه‌های تست و بازرسی انشعابات برق در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکین و نیز مبارزه با انشعابات غیرمجاز به صورت آنلاین مصرف برق مشترکان را رصد می‌کنند.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش کنند تا با شناسایی و جمع آوری این دستگاه‌ها به پایداری بیشتر شبکه برق به ویژه در ایام فصل گرم تابستان کمک کرده باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه با اشاره به فرارسیدن اول تیرماه و آغاز هفته صرفه جویی و لزوم مدیریت مصرف آب و برق، گفت: در این راستا از تمامی روش‌ها جهت اطلاع رسانی به هم استانی‌ها در راستای مدیریت مصرف و کاهش مصرف، استفاده کردیم که در آخرین اقدام با ارسال پیامک تلفنی از مشترکین خواستار رعایت الگوی مصرف برق شدیم.

 

دستگاه ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی ناخواسته را سبب می‌شوند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد، اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آن‌ها در ایران غیرمجاز است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار