معاون هماهنگی امور اقتصادی خوزستان از تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا خبر داد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 تیر 1400 | 09:27 ق.ظ
معاون هماهنگی امور اقتصادی خوزستان از تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا خبر داد سید نوراله حسن زاده در خصوص تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا گفت: این حمایت‌ها شامل حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه‌ای و غیره می باشند، که جهت بهره مندی ذینفعان به دستگاههای اجرایی ذیربط و بانکها ابلاغ گردیده است. به گزارش کشاورزی پرس معاون هماهنگی امور […]
سید نوراله حسن زاده در خصوص تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا گفت: این حمایت‌ها شامل حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه‌ای و غیره می باشند، که جهت بهره مندی ذینفعان به دستگاههای اجرایی ذیربط و بانکها ابلاغ گردیده است.

به گزارش کشاورزی پرس معاون هماهنگی امور اقتصادی خوزستان در خصوص تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا گفت: این حمایت‌ها شامل حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه‌ای و غیره می باشند، که جهت بهره مندی ذینفعان به دستگاههای اجرایی ذیربط و بانکها ابلاغ گردیده است.
وی افزود: بانکها و موسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات فوق الذکر بوده و متقاضیان می توانند جهت اطلاع از دستورالعمل بسته ی حمایتی به دستگاههای اجرایی ذیربط مراجعه نمایند.

منبع: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان،


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار