لزوم توجه به شیوع کرونای هندی از سوی مردم در خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 تیر 1400 | 10:48 ق.ظ
لزوم توجه به شیوع کرونای هندی از سوی مردم در خوزستان فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم خوزستان باید بروز کرونای هندی و فرم جهش یافته ویروس کرونا را جدی بگیرند تا روند بیماری نزولی‌تر و وضعیت باثبات حفظ شود و تا حدود زیادی ویروس کرونا در خوزستان مهار شده است. او با بیان اینکه ویروس موتاسیون یافته جدید کرونا تحت عنوان […]

فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم خوزستان باید بروز کرونای هندی و فرم جهش یافته ویروس کرونا را جدی بگیرند تا روند بیماری نزولی‌تر و وضعیت باثبات حفظ شود و تا حدود زیادی ویروس کرونا در خوزستان مهار شده است.

او با بیان اینکه ویروس موتاسیون یافته جدید کرونا تحت عنوان کرونای هندی در استان‌های جنوبی و جنوب شرق کشور شیوع پیدا کرده است، افزود: با توجه به شرایط موجود، از مردم تقاضا می‌شود از سفر به استان‌های درگیر کرونای نوع هندی همچون هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از استان بوشهر پرهیز کنند.

ابول نژادیان بیان داشت: افراد شاغل در عسلویه و پارس جنوبی، در صورت بروز کوچکترین علائم، در همان مناطق مانده و از سفر به خوزستان پرهیز کنند تا خانواده‌هایشان آسیبی نبینند و بیماری در استان گسترش پیدا نکند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: شرایط در خوزستان به گونه‌ای است که پرسنل درمان و مراکز درمانی، اکنون فرصت انجام عمل‌های جراحی غیر ضروری و غیر کرونایی را پیدا کرده‌اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار