پیام تبریک وزیر صمت به رییس جمهور منتخب

تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 تیر 1400 | 09:56 ق.ظ
پیام تبریک وزیر صمت به رییس جمهور منتخب  علیرضا رزم حسینی در این پیام، حضور حماسی مردم را موجب تثبیت اقتدار و تضمین پیشرفت کشور دانست و ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب ملت، موفقیت وی را در مسیر تحقق آرزوهای بزرگ و آرمانهای انقلابی ملت ایران مسئلت کرد. متن پیام وزیر صمت به این شرح است: حضرت آیت الله جناب آقای سید […]

 علیرضا رزم حسینی در این پیام، حضور حماسی مردم را موجب تثبیت اقتدار و تضمین پیشرفت کشور دانست و ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب ملت، موفقیت وی را در مسیر تحقق آرزوهای بزرگ و آرمانهای انقلابی ملت ایران مسئلت کرد.

متن پیام وزیر صمت به این شرح است:
حضرت آیت الله جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس محترم جمهور منتخب

با سلام و اهدا تحیات

حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، با وجود وسوسه های دشمنان قسم خورده این آب و خاک، برای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، جلوه های با شکوه وفاداری و اعتماد و اعتقادی بود که در پاسخ به دعوت رهبری معظم انقلاب و در جهت تثبیت اقتدار و امنیت و تضمین پیشرفت کشور آفریده شد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ تولیدکنندگان، کارآفرینان، صنعتگران، معدن کاران، اصناف، بازاریان، تشکل های بخش خصوصی و انجمن های مرتبط با تولید و تجارت، این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ملت سربلند ایران و جنابعالی، تبریک عرض نموده، دوام توفیقات شما را در مسیر تحقق آرزوهای بزرگ و آرمانهای انقلابی ملت شریف ایران مسئلت دارم.
رجاء واثق دارم به پشتوانه رای مردم و سوابق موفق جنابعالی، در مسیر اعتلای بیش از پیش میهن اسلامی، خدمت خالصانه به مردم و فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت، آینده ای روشن و باعظمت برای فردای ایران و ایرانی فراهم خواهد شد.
علیرضا رزم حسینی

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار