معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از رؤسای کل دادگستری استان‌ها برای همکاری در ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی و احیاء واحدهای تولیدی راکد قدردانی کرد

تاریخ انتشار: شنبه 5 تیر 1400 | 10:27 ق.ظ
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از رؤسای کل دادگستری استان‌ها برای همکاری در ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی و احیاء واحدهای تولیدی راکد قدردانی کرد  علی رسولیان با ارسال پیام‌‌های جداگانه‌ای به رؤسای کل دادگستری استان‌ها، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از توجه ویژه و همکاری آنان در ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی و احیاء واحدهای تولیدی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور قدردانی کرد. وی در این پیام‌ها با بیان این‌که هفته پرخیر و برکت قوه قضائیه […]

 علی رسولیان با ارسال پیام‌‌های جداگانه‌ای به رؤسای کل دادگستری استان‌ها، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از توجه ویژه و همکاری آنان در ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی و احیاء واحدهای تولیدی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور قدردانی کرد.

وی در این پیام‌ها با بیان این‌که هفته پرخیر و برکت قوه قضائیه فرصت مناسب و مغتنمی است تا مراتب سپاس و تشکر و قدردانی خویش را تقدیم حضور دارد، اظهار داشته است: عنایات و توجهات خاص آن مقام محترم به امر شکوفایی صنعت استان برای ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی و بازگشت ۱۵۵۷ واحد تولیدی به چرخه تولید در سطح استان، برگرفته از روح بلند و سرشار از احساس وظیفه در قبال صیانت از جامعه و تقلیل بزهکاری‌ها و لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه تصریح کرده است: قدر مسلم هر قدمی که در طریق اشتغالزایی و فراخوان سازندگی برداشته می‌شود، تقابلی با ناسازگاری‌ها و ناهنجاری‌های جامعه خواهد بود.

رسولیان افزود: مراحم و بذل عنایات و نگرش ویژه شخص آن مقام منیع و به تبع آن همکاری‌ها و همیاری‌های بسیار ارزنده و قابل تقدیر مقامات بلندپایه دادگستری استان، پشتوانه‌ای غنی برای شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده تا بتواند در انجام وظایف و رسالت سنگین خویش موفق و سربلند بوده باشد.

وی در پایان پیام‌‌های خود به رؤسای کل دادگستری استان‌ها، از درگاه احدیت برای تمامی خدمتگزاران خدوم و صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیقات روزافزون مسألت نموده است.

شایان ذکر است، در سال گذشته با برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همکاری استانداری‌ها، ادارات کل دادگستری و کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها، ۱۵۵۷ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده غیرفعال با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۶ هزار میلیارد ریال و ایجاد قریب ۲۶ هزار فرصت شغلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور به چرخه تولید بازگشت.

این درحالی بود که در سال ۱۳۹۹ تعداد واحدهای صنعتی راه اندازی مجدد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور ۱۵۰۰ واحد برنامه‌ریزی شده بود که با همکاری‌های صورت گرفته، با ۱۰۴ درصد رشد تحقق یافته است.

کمبود نقدینگی، فقدان بازار، اختلاف شرکاء، تأمین مواد اولیه، نقصان ماشین آلات، مشکلات قضایی و مشکلات زیرساختی از علل عمده توقف تولید در واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور است.

 روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار