گرانفروشی در بخش مرغ، میوه و نان بیشترین تخلفات در سطح بازار خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 5 تیر 1400 | 12:22 ب.ظ
گرانفروشی در بخش مرغ، میوه و نان بیشترین تخلفات در سطح بازار خوزستان بهرام جباری  بیان کرد: بازرسی از بازار با توجه به افزایش قیمت برخی کالاها با شدت بیشتری در حال انجام است و از ابتدای امسال تاکنون بیشترین بازرسی ها از واحدهای نانوایی، میوه فروشی، خواروبار فروشی و مواد پروتئینی بوده است. معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت خوزستان بیان کرد: طی سه ماه گذشته از […]

بهرام جباری  بیان کرد: بازرسی از بازار با توجه به افزایش قیمت برخی کالاها با شدت بیشتری در حال انجام است و از ابتدای امسال تاکنون بیشترین بازرسی ها از واحدهای نانوایی، میوه فروشی، خواروبار فروشی و مواد پروتئینی بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت خوزستان بیان کرد: طی سه ماه گذشته از ۵۰ هزار و ۶۱۹ واحد صنفی در استان بازرسی به عمل آمد که از این تعداد بازرسی ۲ هزار و ۷۶۲ پرونده تخلف صنفی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی های انجام گرفته سه هزار و ۵۰ مورد تخلف کشف شد افزود: ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده بالغ بر ۳۱۵ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال است.

با دستور استاندار خوزستان در ستاد تنظیم بازار برای تثبیت قیمت بازار کالاهای اساسی به ویژه مرغ و سیمان که با جهش قیمتی مواجه بودند بازرسی ها از بازار در استان افزایش یافته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار