پایان جشنواره ورزشی کارکنان مرد توسعه نیشکر با تقدیر از تیم‌های قهرمان

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 تیر 1400 | 09:45 ق.ظ
پایان جشنواره ورزشی کارکنان مرد توسعه نیشکر با تقدیر از تیم‌های قهرمان مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات شنبه پنجم تیرماه با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیران عامل کشت و صنعت‌ها، مدیرعامل سدادفام و جمعی از مدیران شرکت برگزار و در پایان از تیم‌های برتر تقدیر شد. این مسابقات که با استقبال پرشور کارکنان و حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده […]

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات شنبه پنجم تیرماه با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیران عامل کشت و صنعت‌ها، مدیرعامل سدادفام و جمعی از مدیران شرکت برگزار و در پایان از تیم‌های برتر تقدیر شد.

این مسابقات که با استقبال پرشور کارکنان و حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از طرح‌های هفتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی همراه بود، از ۲۸ خردادماه شروع و پس از یک هفته رقابت‌ تیم‌ها در رشته‌های تنیس روی میز، دارت، شطرنج، والیبال، طناب‌کشی و فوتبال دستی، به ایستگاه آخر رسید.

در رشته طناب‌کشی، جام قهرمانی به کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی رسید و کشت و صنعت‌‌ سلمان فارسی و میرزا کوچک خان به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در رشته ورزشی والیبال پس از غلبه بر حریفان، قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم‌های نیشکر سلمان فارسی و میرزا کوچک خان در رتبه‌ های دوم و سوم قرار گرفتند و جام اخلاق نیز به فارابی رسید.

در مجموع تیمی هشت رشته ورزشی این جشنواره ورزشی، کشت و صنعت سلمان فارسی بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های نیشکر امیرکبیر به مقام دوم و میرزا کوچک خان به مقام سوم دست یافت.

به گفته مسئولین امور ورزش شرکت سداد فام نیشکر، برنامه های ورزشی متعددی ویژه فرزندان دختر و پسر خانواده نیشکر نیز در حال برگزاری است که بزودی مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود.

مشارکت گسترده پرسنل در جشنواره‌های ورزشی، حاکی از توجه کارکنان به اهمیت ورزش و آگاهی آنان نسبت به نقش آن در سلامت فردی و اجتماعی است که منجر به رشد اجتماعی و تقویت روابط بین فردی و ایجاد همدلی و اتحاد در خانواده بزرگ توسعه نیشکر می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار