مدیرعامل نیروگاه خبر داد

واحد ۶ نیروگاه رامین اهواز به‌زودی به مدار برمی‌گردد.

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 تیر 1400 | 11:17 ق.ظ
واحد ۶ نیروگاه رامین اهواز به‌زودی به مدار برمی‌گردد.  مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از افزایش ۱۴ درصدی تولید این نیروگاه در خرداد ۱۴۰۰ در مقایسه با سال قبل خبر داد.

 

واحد ۶ نیروگاه رامین اهواز به‌زودی به مدار برمی‌گردد

خلیل محمدی اظهار کرد: نیروگاه رامین با تکیه بر دانش و تجربه، همواره در جهت تولید برق به عنوان یک انرژی حیاتی گام برداشته و با توجه به گرمای زودرس استان خوزستان و پیک مصرف برق، نهایت تلاش خود را در جهت تولید برق مورد نیاز مردم به کار گرفته است تا شاهد فصلی توام با آسایش باشیم.

وی افزود: میزان تولید خرداد ۱۴۰۰ نیروگاه رامین اهواز، ۸۶۳ هزار و ۶۸۳ مگاوات ساعت بود که نسبت به خرداد سال ۹۹، افزایش ۱۴ درصدی داشته است.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: میزان تولید سه ماهه نخست این نیروگاه در سال جاری ۲ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۹۶۴ مگاوات ساعت بوده که این میزان تولید، ۱۲ درصد بیش از میزان تولید سه ماهه مشابه در سال گذشته است.

محمدی عنوان کرد: در حال حاضر از مجموع شش واحد نیروگاه رامین اهواز، پنج واحد در مدار تولید برق هستند و واحد ششم که طبق برنامه دستورالعملی، تحت تعمیرات اساسی قرار دارد، آخرین روزهای تعمیرات را می‌گذراند و امیدواریم در روزهای آینده شاهد راه‌اندازی مجدد این واحد نیروگاهی و تقویت سطح تولید این مجموعه با حداکثر توان باشیم.

وی افزود: متوسط تولید لحظه‌ای در خردادماه امسال ۲۴۰ مگاوات و ساعت کارکرد واحدهای تولیدی در این ماه ۳ هزار و ۶۰۴ ساعت بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار