تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و مذهبی سردار شهید حاج علی هاشمی و سرداران شهید کلید خورد

تاریخ انتشار: دوشنبه 7 تیر 1400 | 09:13 ق.ظ
تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و مذهبی سردار شهید حاج علی هاشمی و سرداران شهید کلید خورد رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز از آغاز به کار تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و مذهبی سردار شهید حاج علی هاشمی و سرداران شهید با حضور معاون استاندار، مدیر کل بنیاد شهید استان خوزستان و شهردار اهواز خبر داد.  موسی خنافره رئیس این سازمان با اعلام خبر فوق اگفت: پس از خلع ید پیمانکار پروژه […]
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز از آغاز به کار تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و مذهبی سردار شهید حاج علی هاشمی و سرداران شهید با حضور معاون استاندار، مدیر کل بنیاد شهید استان خوزستان و شهردار اهواز خبر داد.

 موسی خنافره رئیس این سازمان با اعلام خبر فوق اگفت: پس از خلع ید پیمانکار پروژه و با دستور شهردار اهواز، سازمان آرامستان های شهرداری رسما تکمیل پروژه را به دست گرفت.
وی ادامه داد: در این زمینه بلافاصله با اکیپ های مجرب در زمینه های مختلف از جمله برق، نماسازی، کاشی کاری، نورپردازی و دیگر زمینه های مرتبط جلسات هماهنگی برگزار و در حال حاضر سایر اکیپ ها در محل مستقر هستند.
خنافره با اشاره به این که شهردار اهواز بصورت مرتب پیگیر برنامه تکمیل این مرکز می باشد، افزود: امیدوار هستیم با برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد افتتاح مرکز باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار