فاز یک پروژه احیاء و بهینه سازی هواسازهای نیروگاه مسجدسلیمان انجام شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 7 تیر 1400 | 11:45 ق.ظ
فاز یک پروژه احیاء و بهینه سازی هواسازهای نیروگاه مسجدسلیمان انجام شد “ابراهیم شجاعی” اظهار داشت : طی تحلیل و برنامه ریزی صورت گرفته توسط دستگاه نظارت شرکت تولید و بهره برداری و کارشناسان مجموعه سد و نیروگاه مسجدسلیمان، این پروژه که شامل تعویض و نصب ۱۶ دستگاه رادیاتور جدید بود، در دستور کار قرار گرفت . وی افزود : این هواسازها که شامل چهار پکیج بزرگ […]

“ابراهیم شجاعی” اظهار داشت : طی تحلیل و برنامه ریزی صورت گرفته توسط دستگاه نظارت شرکت تولید و بهره برداری و کارشناسان مجموعه سد و نیروگاه مسجدسلیمان، این پروژه که شامل تعویض و نصب ۱۶ دستگاه رادیاتور جدید بود، در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود : این هواسازها که شامل چهار پکیج بزرگ هستند ، جهت تهویه هوای نیروگاه مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به فرسودگی و کارکرد طولانی مدت آنها در نیروگاه، خرابی های پی در پی برای آنها به وجود می آمد .

شجاعی خاطر نشان کرد : با تحلیل این خرابی ها و گزارش قسمت ایمنی و بهداشت مبنی بر افت کیفیت هوای نیروگاه که بطور مستقیم بر سلامت کارکنان و تجهیزات نیروگاه مسجدسلیمان اثر گذار است، تصمیم به احیاء و بهینه سازی هواسازهای فوق گردید.

مدیریت تعمیرات سد مسجد سلیمان ادامه داد : در فاز یک این پروژه دو دستگاه پکیج هواساز مورد تعمیر و بازسازی کامل قرار گرفت. این پروسه شامل تعویض رادیاتورها، نصب فن ها، طراحی پایپینگ جدید و تغییرات در بدنه هواسازها با توجه به رادیاتورهای جدید صورت گرفت.

وی در پایان افزود : ادامه پروژه با توجه به شروع فصل گرما و نیاز تهویه نیروگاه، به پایان فصل گرما موکول گردید.

 شبکه خبری سازمان آب وبرق خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار