اجرای عملیات زیرسازی و جدولگذاری کیانشهر در محدوده منطقه ۲ شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 7 تیر 1400 | 12:03 ب.ظ
اجرای عملیات زیرسازی و جدولگذاری کیانشهر در محدوده منطقه ۲ شهرداری اهواز  حردانی مدیر منطقه دو، با اشاره به تداوم انجام اقدامات و پروژه های عمرانی این منطقه از شهرداری، از اجرای عملیات زیرسازی و جدولگذاری کیانشهر بلوار ارتش خبر داد.  محمدسعید حردانی با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی، در سطح منطقه تداوم خواهد یافت، عنوان کرد: هدف از بهسازی وضعیت معابر شهری، تسهیل در عبور و […]

 حردانی مدیر منطقه دو، با اشاره به تداوم انجام اقدامات و پروژه های عمرانی این منطقه از شهرداری، از اجرای عملیات زیرسازی و جدولگذاری کیانشهر بلوار ارتش خبر داد.

 محمدسعید حردانی با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی، در سطح منطقه تداوم خواهد یافت، عنوان کرد: هدف از بهسازی وضعیت معابر شهری، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین، رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و نیز افزایش رضایتمندی شهروندان است این اقدامات در حوزه پروژه های عمرانی، لکه گیری و آسفالت ریزی، جدولگذاری و پیاده روسازی ادامه خواهد داشت.

وی افزود : ارتقاء سطح ایمنی عبور و مرور ، جداول حاشیه خیابان ها و معابر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

این مقام مسئول متذکر شد: جدول گذاری معابر و خیابان ها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

حردانی در خاتمه خاطرنشان کرد: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری است و ما تلاش می‌کنیم تا با شناسایی بهتر نیازهای شهروندان و برنامه‌ریزی به موقع و صحیح، احساس رضایتمندی و رفاه آنان را افزایش دهیم.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار