اراضی بایر کشاورزی هارکله احیا می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 7 تیر 1400 | 12:13 ب.ظ
اراضی بایر کشاورزی هارکله احیا می‌شود سروان پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج لالی با اشاره به لزوم تحقق شعار سال یکی از اولویت‌های سازمان بسیج سازندگی را رفع موانع تولید عنوان کرد و گفت: ورود این سازمان به بخش مهمی همچون کشاورزی را مصداق این ادعا است. او با بیان اینکه با موافقت اداره جهاد کشاورزی  لالی، اجرای عملیات […]

سروان پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج لالی با اشاره به لزوم تحقق شعار سال یکی از اولویت‌های سازمان بسیج سازندگی را رفع موانع تولید عنوان کرد و گفت: ورود این سازمان به بخش مهمی همچون کشاورزی را مصداق این ادعا است.

او با بیان اینکه با موافقت اداره جهاد کشاورزی  لالی، اجرای عملیات آبرسانی به ۸۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی هارکله در بخش مرکزی این شهرستان به بسیج سازندگی سپاه لالی محول شد، افزود: جهادگران این ناحیه، راه اندازی این طرح را به صورت فوری در دستور کار قرار داده و بر سرعت انجام کار و بهره مندی زمین‌های دیم منطقه از نعمت آب مصمم هستند.

گوروی اظهار داشت: در این طرح، ۸۵۰ هکتار از اراضی بایر منطقه هارکله، تحت پوشش سیستم آبیاری نوین کشاورزی قرار می‌گیرند و زمینه بهره‌برداری از ثمره این اراضی، برای حدود ۴۵۰ خانوار روستایی و عشایری منطقه فراهم خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج لالی، احیای اراضی شیب دار کشاورزی، اجرای طرح کاشت درختان مثمر و گیاهان دارویی، حل ۲۵ درصد مشکل اشتغال درشهرستان لالی و مهاجرت معکوس را از دیگر مزایای اجرای طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی هارکله برشمرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار