پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به مناسبت هفته قوه قضاییه

قوه‌ قضاییه یاری‌گر بخش تولید در پشتیبانی و مانع زدایی

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 تیر 1400 | 09:24 ق.ظ
قوه‌ قضاییه یاری‌گر بخش تولید در پشتیبانی و مانع زدایی هوالعادل أفضَلُ الخَلقِ أقضاهُم بِالحَق بهترین مردم کسی است که بیش از دیگران به حق، داوری کند. امام علی(ع) هفته اول تیرماه هر سال، یادآور حادثه جانسوز شهادت مظلومانه مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی است که به نمادی از منش و روش قضاوت عادلانه بر […]

هوالعادل أفضَلُ الخَلقِ أقضاهُم بِالحَق

بهترین مردم کسی است که بیش از دیگران به حق، داوری کند.
امام علی(ع)

هفته اول تیرماه هر سال، یادآور حادثه جانسوز شهادت مظلومانه مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی است که به نمادی از منش و روش قضاوت عادلانه بر مبنای اسلام در گستراندن عدالت در جامعه اسلامی تبدیل شده است.

سعی دستگاه قضایی به تاسی از این عالم وارسته و معمار دستگاه قضایی، در پاسداشت قانون اساسی و احقاق حق مظلومان، تلاشی نیکو و جهادی الهی است و ورود دستگاه عدالت‌گستر در این شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، همواره گره گشا بوده و نقش موثری در تحقق شعار سال و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در پشتیبانی و مانع زدایی از تولید داشته است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفتم تیر و خداقوت به همه تلاشگران عرصه عدل و داد، بویژه مدیران و کارکنان پرتلاش قوه قضاییه در خوزستان شهیدپرور، از درگاه ایزد منان برای تمامی این بزرگواران سلامت و توفیق خدمت مستمر خواستارم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار