مجوز بهره برداری ۵۰۰ چاه در دزفول صادر شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 تیر 1400 | 09:56 ق.ظ
مجوز بهره برداری ۵۰۰ چاه در دزفول صادر شد کیسان روئینیان در گزارش روز سه شنبه افزود: پیگیری‌های مستمر نماینده دزفول و سایر مسوولان نتیجه داد و در شورای حفاظت منابع آبی، با دستور مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان مجوز بهره برداری از این چاه‌ها تمدید شد. وی ادامه داد: با وارد شدن این چاه‌ها به مدار و کمک به کشاورزان دارای این چاه‌ها می‌توان تا حدودی از فشارخشکسالی در شهرستان […]

کیسان روئینیان در گزارش روز سه شنبه افزود: پیگیری‌های مستمر نماینده دزفول و سایر مسوولان نتیجه داد و در شورای حفاظت منابع آبی، با دستور مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان مجوز بهره برداری از این چاه‌ها تمدید شد.
وی ادامه داد: با وارد شدن این چاه‌ها به مدار و کمک به کشاورزان دارای این چاه‌ها می‌توان تا حدودی از فشارخشکسالی در شهرستان دزفول کاست.

مدیر امور آب منطقه شمال غرب خوزستان گفت: شهرستان دزفول و منطقه شمال خوزستان از نظر تولید محصولات کشاورزی از جایگاه ویژه‌ای در استان و کشور برخوردار است و باید ضمن حفاظت و نگهداری از منابع آبی در این برهه حساس به کشاورزان نیز توجه شود.
وی افزود: کشاورزان نیز باید در شرایط خشکسالی با وسواس ویژه مدیریت منابع آب را مورد توجه قرار دهند.

به کاهش بارندگی در سال آبی جاری باعث کاهش حجم آب ذخیره شده پشت سدهای خوزستان شده است؛ با توجه به کمبود آب و خشکسالی، کشاورزان شمال خوزستان از کشت تابستانه منع شده‌اند. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار