حادثه انفجار گاز در اهواز یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 تیر 1400 | 12:57 ب.ظ
حادثه انفجار گاز در اهواز یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت ابراهیم قنبری اظهار کرد: صبح امروز ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، انفجار گاز در مجتمع مسکونی چهار واحده در کوی مجاهد خیابان یک صدا و سیما واقع در شهرستان اهواز، آتش‌نشانان را به محل حادثه کشاند. وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی به طور سریع ۶ دستگاه […]

ابراهیم قنبری اظهار کرد: صبح امروز ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، انفجار گاز در مجتمع مسکونی چهار واحده در کوی مجاهد خیابان یک صدا و سیما واقع در شهرستان اهواز، آتش‌نشانان را به محل حادثه کشاند.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی به طور سریع ۶ دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد و نجات و ۱۸ آتش‌نشان را به محل حادثه اعزام کرد.

قنبری اظهار کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه و پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان و ایمن‌سازی، عملیات آواربرداری را انجام دادند و تا این لحظه یک مرد، یک زن و یک بچه را از زیر آوار خارج کردند و برای درمان به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در عملیات آواربرداری جسد یک نفر را از زیر آوار خارج کردند، اظهار کرد: آتش‌نشانان با انجام عملیات آواربرداری در جست‌وجوی مصدومان احتمالی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار