بحران کم‌آبی به شهرک‌های صنعتی خوزستان رسید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 تیر 1400 | 12:47 ب.ظ
بحران کم‌آبی به شهرک‌های صنعتی خوزستان رسید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از مشکل تامین آب در برخی از شهرک‌های صنعتی استان خبر داد. اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکل تامین آب در برخی شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار کرد: خطوط انتقال آب به سمت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان عمدتا اختصاصی هستند اما در گذر زمان متاسفانه از این […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از مشکل تامین آب در برخی از شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکل تامین آب در برخی شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار کرد: خطوط انتقال آب به سمت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان عمدتا اختصاصی هستند اما در گذر زمان متاسفانه از این خطوط، انشعاباتی به دیگر مناطق و بخش‌ها داده شده که برای شهرک‌های صنعتی مشکل‌ساز شده است.

وی افزود: این انشعاباتی که از خطوط آب اختصاصی شهرک‌های صنعتی به مناطق و بخش‌های مختلف داده شده، باعث کاهش فشار و حجم ورودی آب به شهرک‌های صنعتی و به تبع آن واحدهای مستقر در شهرک شده و مشکلاتی برای این واحدها به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر در شهرک‌های اهواز ۳، اهواز ۴، اهواز ۵، شهرک صنعتی ماهشهر و شهرک صنعتی دزفول ۲ با مشکلات جدی در تامین آب مواجه هستیم و واحدهای مستقر در این شهرک‌ها علاوه بر مشکلات تولیدی، با کمبود آب نیز درگیر هستند.

محمدیان عنوان کرد: چنین مشکلات زیرساختی مانند تامین آب، تولید را در شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی متوقف و یا کند می‌کند و باعث ایجاد نارضایتی سرمایه‌گذاران می‌شود.

وی با اشاره به بحران کم‌آبی امسال افزود: امسال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده و از این رو از دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان انتظار داریم که از تولید حمایت بیشتری داشته باشند و نسبت به رفع موانعی که تولید را مختل می‌کنند، اقدام کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار