نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

مسئولین اهتمام ویژه‌ای در تامین آب شرب و کشاورزی خوزستان داشته باشند/ معیشت هزاران نفر در نیشکر دهخدا وابسته به تامین آب است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 تیر 1400 | 09:51 ق.ظ
مسئولین اهتمام ویژه‌ای در تامین آب شرب و کشاورزی خوزستان داشته باشند/  معیشت هزاران نفر در نیشکر دهخدا وابسته به تامین آب است نماینده ولی فقیه در خوزستان بر اهتمام و توجه ویژه مسئولین در تامین آب شرب و کشاورزی استان تاکید کرد.‌  حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد سه شنبه هشتم تیرماه در همایش تجلیل از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز استان خوزستان با بیان این مطلب اظهار داشت: مردم در مناطقی از استان خوزستان در تامین آب […]

نماینده ولی فقیه در خوزستان بر اهتمام و توجه ویژه مسئولین در تامین آب شرب و کشاورزی استان تاکید کرد.‌

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد سه شنبه هشتم تیرماه در همایش تجلیل از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز استان خوزستان با بیان این مطلب اظهار داشت: مردم در مناطقی از استان خوزستان در تامین آب شرب دچار مشکلات متعددی هستند.

وی در ادامه به بحران آب و خشکسالی در بخش کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: کشت و صنعت نیشکر دهخدا به دلیل بی‌آبی متضرر شده و مزارع این شرکت در حال نابودی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تاکید کرد: معیشت هزاران کارگر و اقتصاد منطقه با ادامه روند بی‌آبی اراضی نیشکر به خطر می افتد و متولیان باید چاره‌ای برای تامین آب نیشکر و کشاورزی منطقه بیندیشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود در این همایش بر توجه به محیط زیست تاکید کرد و گفت: باید تلاش مان بر این باشد که در موضوعات گوناگون نگاهی متناسب با محیط زیست داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان داشت: باید در کنار کارهای توسعه برای استان، حفاظت از محیط زیست هم مدنظر قرار گیرد و در کنار توسعه اجرای الزامات زیست محیطی هم ضروری است که بتوانیم در راستای توسعه و کاهش مشکلات گام برداریم .

همایش تجلیل از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز استان خوزستان با حضور مدیران کشوری و استانی در سالن همایش شرکت توسعه نیشکر خوزستان برگزار شد.

در این همایش از کشت و صنعت امام خمینی (ره) به عنوان واحد صنعتی سبز کشوری و از کشت و صنعت‌های امیرکبیر، دعبل خزاعی و حکیم فارابی به عنوان واحدهای صنعتی سبز استانی تقدیر به عمل آمد.

استقرار سیستم پایش آلاینده‌ها، توسعه فضای سبز، مصرف بهینه انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک و استقرار پایش لحظه‌ای آلاینده‌ها جزو شاخص های انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز بود.

توسعه نیشکر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار