در نشست مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با آیت الله کعبی مطرح شد؛

همه ظرفیت‌ها برای تحقق خودکفایی کشور به کار گرفته شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 تیر 1400 | 10:21 ق.ظ
همه ظرفیت‌ها برای تحقق خودکفایی کشور به کار گرفته شود  در این نشست که امروز سه شنبه هشتم تیرماه انجام شد، آیت الله کعبی بر ضرورت حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و بسیج همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال تاکید کرد. آیت الله کعبی افزود: سخنان رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری امسال به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تاثیر مهمی بر گشایش معیشت […]

 در این نشست که امروز سه شنبه هشتم تیرماه انجام شد، آیت الله کعبی بر ضرورت حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و بسیج همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

آیت الله کعبی افزود: سخنان رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری امسال به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تاثیر مهمی بر گشایش معیشت و خودکفایی کشور دارد.

نقش صنعت بزرگ توسعه نیشکر در ایجاد اشتغال و تولید پایدار در منطقه از محورهای سخنان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در این نشست بود.

دکتر عبدعلی ناصری صنعت نیشکر را صنعتی پایه و مولد در کشور دانست و گفت: این شرکت علاوه بر خودکفایی کشور در کالای استراتژیک شکر، در تولید محصولات مهمی چون الکل طبی، ام دی اف، خمیرمایه و … گام های موثری را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم ها برداشته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار