تداوم تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 تیر 1400 | 11:10 ق.ظ
تداوم تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره) غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در حاشیه جلسه شورای مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: میزان کالای اساسی وارد شده به بندر امام خمینی (ره) در طول فعالیت این بندر بی سابقه است. او با بیان اینکه در […]

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در حاشیه جلسه شورای مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: میزان کالای اساسی وارد شده به بندر امام خمینی (ره) در طول فعالیت این بندر بی سابقه است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالای اساسی به بندر وارد شده است، افزود: عملیات تخلیه بار از ۱۰ کشتی در حال انجام است و ۲۰ کشتی نیز در لنگرگاه منتظر تخلیه بار خود هستند.

بهرامی نیا با اشاره به تلاش و پیگیری‌های سازمان برای تأمین ناوگان حمل کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره)، بیان داشت: حمل این کالا‌ها تاکنون به صورت مستمر انجام شده است، اما با توجه به حجم کالا‌های اساسی وارد شده، روند مشارکت دیگر استان‌ها برای جابجایی کالا‌های استان خود باید قوت بیشتری بگیرد.

براساس اعلام اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، در ۳ ماه نخست امسال ۷۳ فروند کشتی حامل انواع کالای اساسی در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار