تشریح روند پیشرفت پروژه میدان دانشگاه

تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 تیر 1400 | 09:38 ق.ظ
تشریح روند پیشرفت پروژه میدان دانشگاه شاهی مدیر کارگاه پروژه میدان دانشگاه در خصوص روند پیشرفت پروژه میدان دانشگاه گفت: این پروژه از سال گذشته کلید خورد و تا کنون ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته. وی افزود: برنامه کاری برای ادامه پروژه به دلیل گرمای شدید برای غروب تا صبح طراحی شده و تایم کاری ما از ۶ بعدازظهر تا ۷صبح روز […]

شاهی مدیر کارگاه پروژه میدان دانشگاه در خصوص روند پیشرفت پروژه میدان دانشگاه گفت: این پروژه از سال گذشته کلید خورد و تا کنون ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته.

وی افزود: برنامه کاری برای ادامه پروژه به دلیل گرمای شدید برای غروب تا صبح طراحی شده و تایم کاری ما از ۶ بعدازظهر تا ۷صبح روز بعد می باشد.

شاهی در خصوص نیروهای مشغول در پروژه عنوان کرد: ۲۵۰ پرسنل مستقیم و ۱۵۰ پرسنل پیمانکاری در این پروژه در حال فعالیتند.

وی با تشریح برخی قسمتهای پروژه ادامه داد: عرشه مسیر گلستان به امانیه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انشالله اگر معارض برق حل شود و رمپ برداشته شود تا مهر و آبان سال جاری  این مسیر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کارگاه پروژه میدان دانشگاه گفت: درحال حاضر روزانه بین۲تا۴ نصب سگمنت داریم و ۵۲ حفاری شمع و ۱۰ نصب فونداسیون نیز داریم.

شاهی افزود: این پروژه دارای ۴۰ ستون است که ۳۰تای آنها یا آماده شده و یا در حال آماده سازی است.

وی درخصوص بحث معارضین گفت: سه معارض در راه تکمیل این پروژه داریم که شامل شرکتهای برق و مخابرات و پایه های برق است که باید جابجا شود.

در ادامه دغاغله معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به رفع موانع از پروژه میدان دانشگاه گفت: در خصوص مشکل مخابرات از آنجاییکه فصل کنکور است و شبکه فیبر نوری که در آنجا مستقر است و فعلا وجود آن ضرورت دارد مخابرات قول داده پس از اتمام کنکور موانع سر راه پروژه را برطرف کنند.
معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز افزود: در خصوص جابجایی پایه های برق هم به دلیل افزایش دمای هوا و گرمای بیش از حد و به منظور رفاه حال شهروندان دستور قطعی برای جابجایی به تعویق افتاده البته فعلا مهمترین مانع ما فیبر نوری مخابرات است که در امتداد شمعهای پل قرار گرفته و نیاز است این کار را انجام دهیم که جبهه کاری بزرگتری را آغاز کنیم.

دغاغله در پایان در خصوص پیشرفت پروژه گفت: خوشبختانه با توجه به تامین و پرداخت منابع مالی، پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است و به یاری خدا در موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار