سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور مطرح کرد

تکرار رکوردهای مصرف برق در خوزستان با افزایش دما

تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 تیر 1400 | 10:55 ق.ظ
تکرار رکوردهای مصرف برق در خوزستان با افزایش دما سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور گفت: به دلیل افزایش دما در روزهای آینده و رکوردهایی که به صورت مداوم در مصرف برق در حال تکرار شدن است، تنها راهکار پایدار نگه داشتن شبکه برق در روزهای آینده، همراهی مردم و مدیریت مصرف برق توسط مردم است. کیومرث زمانی با اشاره به انجام اقداماتی […]

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور گفت: به دلیل افزایش دما در روزهای آینده و رکوردهایی که به صورت مداوم در مصرف برق در حال تکرار شدن است، تنها راهکار پایدار نگه داشتن شبکه برق در روزهای آینده، همراهی مردم و مدیریت مصرف برق توسط مردم است.

کیومرث زمانی با اشاره به انجام اقداماتی به منظور مدیریت تامین برق در استان خوزستان از یکی دو ماه پیش اظهار کرد: در این راستا حدود ۸۰۰ مگاوات به برق تولیدی خارج از شبکه خوزستان افزوده شد که این موضوع، یکی از دلایل نبود خاموشی در این مدت است.

 وی افزود: به دلیل افزایش دما در روزهای آینده و رکوردهایی که به صورت مداوم در مصرف برق در حال تکرار شدن است، تنها راهکار پایدار نگه داشتن شبکه برق در روزهای آینده، همراهی مردم و مدیریت مصرف برق توسط مردم است.

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور با بیان اینکه تمام راهکارها با همه ظرفیت برای مدیریت مصرف استفاده شده است، گفت: ماکزیمم همکاری بخش صنعت را جلب کرده‌ایم و در یک تا یک و نیم ماه گذشته مصرف صنعت حدود ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ مگاوات کاهش داده شده است. ساعات فعالیت ادارات را نیز تا ۱۲:۳۰ در نظر گرفتیم و در برخی روزها نیز ادارات کاملا تعطیل شدند.

زمانی افزود: تا صبح روز چهارشنبه (۹ تیرماه) در استان خوزستان ۷ هزار و ۳۰ دستگاه استخراج رمزارز جمع‌آوری شده بود که تا عصر چهارشنبه این عدد به ۷ هزار و ۸۰ دستگاه رسید.

وی گفت: شبانه‌روز در تلاش هستیم تا هر جا چنین فعالیتی در حال انجام است، با پلیس امنیت و پلیس اقتصادی نسبت به جمع‌آوری دستگاه‌ها اقدام کنیم.

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: علاوه بر جریمه بسیار سنگین، جنبه‌های عمومی جرم نیز برای فرد خاطی در نظر گرفته می‌شود. اگر کسی چنین فعالیتی را گزارش کند نیز تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش دریافت خواهد کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار