پیام تبریک حسین گروسی، سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر مینوشهر

تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 تیر 1400 | 10:04 ق.ظ
پیام تبریک حسین گروسی، سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر مینوشهر بسمه تعالی شورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهیم و مقاوم مینوشهر در پای صندوق های رأی به […]

بسمه تعالی
شورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهیم و مقاوم مینوشهر در پای صندوق های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین تبدیل کردید. ایرانیان حماسه ساز در این روز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان شورای شهر و روستا گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.
اینجانب تبریک صمیمانه خود به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر مینوشهر را اعلام می دارم و امیدوارم در سایه هم افزایی و تعامل متقابل میان خدمتگزاران در منطقه به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه ایران گام برداشته شود.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار