ابراهیم نوشادی عنوان کرد: مهم ترین چالش شهرداری اهواز منابع درآمدی است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 تیر 1400 | 09:42 ق.ظ
ابراهیم نوشادی عنوان کرد: مهم ترین چالش شهرداری اهواز منابع درآمدی است  جلسه شورای معاونین شهرداری اهواز با حضور ابراهیم نوشادی برگزار شد. در این جلسه نوشادی شهردار اهواز،  برنامه ریزی و سازماندهی نیروها را از اولویت های مهم کاری در شهرداری اهواز برشمرد و گفت: باید معاونین شهرداری بر عملکرد و برنامه سازمان های زیر مجموعه خود نظارت کنند. وی افزود: افق کاری در سازمان ها، […]

 جلسه شورای معاونین شهرداری اهواز با حضور ابراهیم نوشادی برگزار شد.
در این جلسه نوشادی شهردار اهواز،  برنامه ریزی و سازماندهی نیروها را از اولویت های مهم کاری در شهرداری اهواز برشمرد و گفت: باید معاونین شهرداری بر عملکرد و برنامه سازمان های زیر مجموعه خود نظارت کنند.

وی افزود: افق کاری در سازمان ها، معاونت ها و مناطق شهرداری مغفول مانده است که باید مورد توجه قرار گیرد. باید به صورت مرتب معاونت ها با سازمان های زیر مجموعه خود جلسه برگزار کرده و برنامه آن ها را پایش کنند.

شهردار اهواز همچنین بر لزوم بازدید معاونین و مدیران شهرداری اهواز از کلانشهرها و آخرین تجربیات آنها در زمینه برنامه ریزی و افق کاری تاکید و تصریح کرد: هرکسی در هرجایگاهی قرار دارد باید برنامه کاری داشته باشد. باید برای پرسنل شرح وظایف و کار تعریف کنیم.

نوشادی افزود: برنامه سازمان ها نیز بزودی به آنها ابلاغ می شود. معاونین و ادارات کل هم باید برای سال جدید برنامه داشته باشند و تقسیم کار مناسب صورت گیرد.

وی ادامه داد: همه افراد شاغل در شهرداری باید برنامه کاری داشته باشند در غیر اینصورت به عنوان نیروی مازاد معرفی و در جای دیگری به کار گماشته می شوند. معاون برنامه ریزی باید این موضوع را دنبال و رصد کند.

شهرداراهواز از معاون برنامه ریزی خواست هر روز خارج از تایم با معاونت ها و سازمان ها جلسه گذاشته و شرح کار بخواهد و سایر معاونین نیز باید روزانه از حوزه های زیر مجموعه خود بازدید کنند.

نوشادی مهم ترین چالش شهرداری اهواز را منابع درآمدی ذکر و تصریح کرد: باید در این حوزه هم برنامه ریزی کرده و با برنامه حرکت کنیم.

شهردار اهواز در پایان از همکاری شهرداری اهواز با سازمان میراث فرهنگی خبر داد و گفت: هم اکنون در حال بازسازی بازار قدیم اهواز هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار