قصه شکست آتش در نبرد با آتش نشانان اهوازی پایان ندارد

تاریخ انتشار: شنبه 12 تیر 1400 | 09:22 ق.ظ
قصه شکست آتش در نبرد با آتش نشانان اهوازی پایان ندارد رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ۱۵ عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.  ابراهیم قنبری اظهارکرد: نهم تیرماه سال جاری ساعت یک و ۵۱ دقیقه حریق ساختمان متروکه در منطقه کمپلو توسط آتش نشانان اطفا شد. وی با اشاره […]

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ۱۵ عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.
 ابراهیم قنبری اظهارکرد: نهم تیرماه سال جاری ساعت یک و ۵۱ دقیقه حریق ساختمان متروکه در منطقه کمپلو توسط آتش نشانان اطفا شد.
وی با اشاره به حادثه انفجار گاز در مجتمع مسکونی چهار واحده به ساعت ۹ و ۵۰ در کوی مجاهد خیابان یک صدا و سیما تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان و ایمن سازی عملیات آوار برداری را انجام دادند و یک مرد ، یک زن و یک بچه را از زیر آوار خارج کردند و جهت درمان به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند. همچنین آتش نشانان در عملیات آوار برداری جسد یک نفر را از زیر آوار خارج کردند .
قنبری توضیح داد: آتش نشانان مهار حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۰ و ۹ دقیقه در منطقه حصیر آباد، حریق منزل مسکونی ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه درشهرک رزمندگان خیابان دلاور به علت اتصال برق جعبه فیوز مینیاتوری، مغازه تجاری ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه در کوی علوی به علت اتصال برق ، حریق منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه در کوی سعدی خیابان صالحی را با موفقیت انجام دادند.
وی با بیان مهار حریق ترانس برق در منطقه امانیه خیابان منصفی و خیابان طالقانی نبش حافظ و مهار حریق کنتور برق منزل مسکونی در منطقه کمپلو خیابان نوشین توسط آتش نشانان اذعان کرد: آتش نشانان با اعزام به کوی معین زاده خیابان لادن ۵ شرقی نشت گاز خودرو پژو را با ایمن سازی برطرف و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین درمنزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه صد دستگاه ، پادادشهر خیابان ۱۳ غربی و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع های مسکونی در مناطق کیان آباد بین خیابان ۲۷ و ۲۸ شرقی ، گلستان ، خیابان ۱۸ متری کیان آباد پنج شهروند را نجات دادند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار