آمادگی دستگاه قضایی خوزستان برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی

تاریخ انتشار: شنبه 12 تیر 1400 | 10:28 ق.ظ
آمادگی دستگاه قضایی خوزستان برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی حجت الاسلام مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و ماندگار مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و همه مدافعان سلامت استان در مبارزه با بیماری کرونا گفت: دستگاه قضایی برای همکاری‌های هرچه بیشتر بین دادگستری و دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل دارد. او بیان داشت: در شرایط کنونی، همه باید همیار مدافعان […]

حجت الاسلام مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و ماندگار مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و همه مدافعان سلامت استان در مبارزه با بیماری کرونا گفت: دستگاه قضایی برای همکاری‌های هرچه بیشتر بین دادگستری و دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل دارد.

او بیان داشت: در شرایط کنونی، همه باید همیار مدافعان سلامت و کادر درمان باشیم و با رعایت نکات بهداشتی به ریشه کنی این بیماری و شکست زنجیر انتقال کمک کنیم.

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از حمایت‌ها و پشتیبانی شایسته رئیس کل دادگستری خوزستان از حوزه سلامت تقدیر کرد و گفت: بواسطه همدلی و همکاری ارزشمند مسئولان دستگاه قضا با دانشگاه، بسیاری از چالش‌ها و دغدغه‌های دانشگاه علوم پزشکی در زمینه‌های مختلف مخصوصا در دوران همه گیری کرونا رفع شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار