امید مطرح کرد

تلاش برای بهبود زیرساخت‌ها و اشتغال روستاییان در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 12 تیر 1400 | 10:18 ق.ظ
تلاش برای بهبود زیرساخت‌ها و اشتغال روستاییان در خوزستان  معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد در سال جاری اتفاقات خوبی در زمینه روستاها و مناطق محروم خوزستان بیافتد، گفت: در بحث زیرساخت‌ها و اشتغال روستاییان تلاش می‌کنیم شرایط را در خوزستان بهبود ببخشیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد در سال جاری اتفاقات خوبی در زمینه روستاها و مناطق محروم خوزستان بیافتد، گفت: در بحث زیرساخت‌ها و اشتغال روستاییان تلاش می‌کنیم شرایط را در خوزستان بهبود ببخشیم.

محمد امید امروز (۱۲ تیرماه) در حاشیه سفر یک روزه خود به خوزستان در فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان خوزستان جزو استان‌های بسیار مهم کشور در عرصه اقدامات مختلف به ویژه در زیرساخت‌های مناطق روستایی و مناطق محروم است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خوشبختانه حرکت‌های خوبی در استان خوزستان برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: بر اساس نشست‌هایی که در تهران با حضور استاندار خوزستان برگزار کردیم، تلاش شده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در قانون بودجه ۱۴۰۰، همراهی بسیار با استان خوزستان داشته باشیم.

امید با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد در سال جاری اتفاقات خوبی در زمینه روستاها و مناطق محروم خوزستان بیافتد، عنوان کرد: در بحث زیرساخت‌ها و اشتغال روستاییان تلاش می‌کنیم شرایط را در خوزستان بهبود ببخشیم.

وی افزود: امروز از برخی مناطق و روستاهای خوزستان بازدید خواهیم کرد و در جلسه‌ای که در خصوص این مسائل بعد از ظهر امروز برگزار می‌شود، راهکارهای مناسبی برای حل مشکلات روستاها و مناطق محروم خوزستان در نظر خواهیم گرفت.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: در بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی برای خوزستان پیش‌بینی شده است و منابع خاصی نیز در اختیار حوزه معاونت توسعه روستایی است که تلاش خواهیم کرد همه منابع را به کار گیریم تا شاهد اتفاقات خوبی در خوزستان باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار