کاهش نرخ بیکاری ارمغان طرح های اشتغالزایی در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 12 تیر 1400 | 10:33 ق.ظ
کاهش نرخ بیکاری ارمغان طرح های اشتغالزایی در خوزستان  سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با هدف دستیابی جوانان و به ویژه مددجویان به اشتغال پایدار و کارآفرینی تفاهم نامه‌ای بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی امضا شد. او بیان داشت: وام‌هایی تا سقف ۵۰ میلیون تومان در اختیار کارآفرینان بسیجی و مددجویان قرار گرفته تا علاوه بر آموزش دیدن کسب […]

 سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با هدف دستیابی جوانان و به ویژه مددجویان به اشتغال پایدار و کارآفرینی تفاهم نامه‌ای بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی امضا شد.

او بیان داشت: وام‌هایی تا سقف ۵۰ میلیون تومان در اختیار کارآفرینان بسیجی و مددجویان قرار گرفته تا علاوه بر آموزش دیدن کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

سرهنگ زبیدی بیان داشت: هدف از این وام‌های اشتغالزا حمایت از جوانان و ایجاد مشاغل است و ایجاد فرآیند دستیابی به اشتغال محرومان و نیازمندان، تجاری سازی، شروع کسب و کار‌های دانش بنیان، ایجاد نمایشگاه‌های تخصصی با طرح‌های دانش بنیان از مهمترین خروجی‌های این اقدام هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: شناسایی و احصای ایده‌ها و مشاغل نوآورانه در سطح استان یعنی ما بتوانیم مشاغل نوآورانه در استان را شناسایی و به تحصیل مددجویان و کارآفرینان و شناسایی طرح‌های اشتغالزا که دارای اولویت هستند کمک کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: قرار است ۲۰۰ میلیارد تومان وام به دو هزار نفر برای ایجاد دو هزار کسب و کار صورت بگیرد و برای بازدهی کسب و کار نیاز به برگزاری نمایشگاه‌های فروش بوده و شناسایی جهادگران کارآفرین و خدمت به اشتغال محرومین یکی از موضوعات مهم تفاهم نامه است، شناسایی جهادگران کارآفرینی که می‌خواهند به محرومین خدمت کنند حائز اهمیت است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار