رئیس کل دادگستری استان خوزستان تاکید کرد: نقش بسیج حقوقدانان در کاهش ورودی پرونده های قضایی

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 تیر 1400 | 11:02 ق.ظ
رئیس کل دادگستری استان خوزستان تاکید کرد: نقش بسیج حقوقدانان در کاهش ورودی پرونده های قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: آگاه سازی مردم از قوانین و مسائل حقوقی با استفاده از ظرفیت بسیج حقوقدانان در کاهش ورودی پرونده ها به دادگاه ها مؤثر است.  حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در نشست صمیمی با اعضای شورای بسیج حقوقدانان استان، گفت: بخش عظیمی از مراجعه کنندگان به دادگاه ها اطلاعات […]

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: آگاه سازی مردم از قوانین و مسائل حقوقی با استفاده از ظرفیت بسیج حقوقدانان در کاهش ورودی پرونده ها به دادگاه ها مؤثر است.
 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در نشست صمیمی با اعضای شورای بسیج حقوقدانان استان، گفت: بخش عظیمی از مراجعه کنندگان به دادگاه ها اطلاعات کافی از قوانین و مسائل حقوقی ندارند و حضور جدی و مستمر بسیج حقوقدانان در مساجد، محلات و مناطق و ارائه مشاوره های حقوقی به مردم می تواند در جهت توسعه و گسترش فرهنگ آگاه سازی مردم مؤثر باشد.
وی افزود: مهمترین سیاست قوه قضائیه، عدالت محوری و مبارزه قاطع با فساد است که دستگاه قضایی خوزستان براساس منویات مقام معظم رهبری با تمام توان و با کار جهادی در تحقق این دو مقوله تلاش می کند.
در ادامه این نشست سرهنگ تمیمی اصل، مسئول بسیج حقوقدانان استان خوزستان نیز ضمن قدردانی از تعامل و همکاری دادگستری استان، گفت: بسیج حقوقدانان با توجه به ماموریت تعریف شده برای آن، آمادگی کامل دارد که با دستگاه قضایی خوزستان تعامل و هم افزایی در مسائل حقوقی و قضایی داشته باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار