برگزاری کمپ آموزشی تولید محتوا و مدیریت شبکه های مجازی در اروند

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 تیر 1400 | 09:27 ق.ظ
برگزاری کمپ آموزشی تولید محتوا و مدیریت شبکه های مجازی در اروند این کمپ در راستای تقویت دستگاه های تولید محتوا در بخش های خصوصی و دولتی استان خوزستان در سه فصل آموزش، سنجش و جذب به بازار کار برگزار می شود. در این طرح ابتدا با آموزش مسائل مربوط به فناوری های نوظهور و تولید محتوا ،این فرایند سه ماهه باهدف اکوسیستم و مباحث مربوط به […]

این کمپ در راستای تقویت دستگاه های تولید محتوا در بخش های خصوصی و دولتی استان خوزستان در سه فصل آموزش، سنجش و جذب به بازار کار برگزار می شود.
در این طرح ابتدا با آموزش مسائل مربوط به فناوری های نوظهور و تولید محتوا ،این فرایند سه ماهه باهدف اکوسیستم و مباحث مربوط به حوزه تولید محتوا و توسعه صنایع دانش بنیان و خلاق به دانشجویان معرفی گردد.
با توجه به بازار کار مناسب این حوزه می توان جرقه ای موثر در ذهن جوانان استان خوزستان ایجاد کرد تا این رشته را نیز امتحان کرده و در صورت علاقه به بازارهای مختلف آن جذب شوند.
در ادامه با توجه به اینکه هم اکنون یک بازار کار فعال برای حوزه “مدیریت شبکه های مجازی” وجود دارد این مهارت به صورت کامل طی سه ماه به مهارت آموزان آموخته می شود و سپس برگزیدگان در اروندتک و شرکت های همکار این مجموعه مشغول به کار خواهند شد.
گفتنی است این کمپ تخصصی شامل ۱۵ کارگاه بوده و توسط مدرسین با تجربه و بنام کشوری تدریس خواهند شد که ۱۱ کارگاه به صورت مجازی و ۴ کارگاه به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن همایش های سازمان منطقه آزاد برگزار خواهد شد.
مهلت ثبت نام در این کمپ تا ۲۵ تیر ماه است و علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به پایگاه اطلاع رسانی https://arvandt.com/ مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، سرفصل های کارگاه کمپ به شرح زیر است :
۱٫ شناخت شبکه های اجتماعی
۲٫ انواع محتوای شبکه های اجتماعی
۳٫ تولید محتوا متنی
۴٫ نحوه نگارش تقویم محتوا
۵٫ تولید محتوا صوتی و تصویری
۶٫ معرفی ابزار های مدیریت شبکه های اجتماعی
۷٫ بازه زمانی انتشار محتوا
۸٫ استراتژی و بازاریابی محتوا
۹٫ برندینگ در شبکه های اجتماعی
۱۰٫ اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی
۱۱٫ ارتباط با مشتریان CRM
۱۲٫ نحوه برگزاری کمپین، جشنواره و مسابقه
۱۳٫ نحوه کسب درآمد از شبکه های اجتماعی
۱۴٫ رفتارشناسی مشتریان
۱۵٫ اینفلوئنسر مارکتینگ و جمع بندی

روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار