ساعت فعالیت اتوبوس های درون شهری اهواز افزایش یافت

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 تیر 1400 | 09:21 ق.ظ
ساعت فعالیت اتوبوس های درون شهری اهواز افزایش یافت  ساعت فعالیت ناوگان حمل و نقل درون شهری از سیزدهم تیرماه ، ۲ ساعت افزایش می یابد. رضا بزاز زاده معاون هماهنگ کننده سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت : برای رفاه حال شهروندان محترم ، سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی از مورخ یکشنبه ۱۳ تیرماه ، ۳۰ دقیقه به شیفت صبح و ۱ ساعت و ۳۰ […]

 ساعت فعالیت ناوگان حمل و نقل درون شهری از سیزدهم تیرماه ، ۲ ساعت افزایش می یابد.
رضا بزاز زاده معاون هماهنگ کننده سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت : برای رفاه حال شهروندان محترم ، سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی از مورخ یکشنبه ۱۳ تیرماه ، ۳۰ دقیقه به شیفت صبح و ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه به شیفت بعدازظهر اضافه می شود.
بزاز زاده در ادامه به ساعتها و نحوه خدمات دهی اشاره کرد و افزود: بر اساس بازنگری و کار کارشناسی شده در سازمان اتوبوسرانی ، خدمات دهی در بخش نخست از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۳ و ۳۰ دقیقه و بخش دوم از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه آغاز و پایان کار راس ساعت ۲۱ از مبدا خطوط (پایانه های سطح شهر) خواهد بود.
وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: از کلیه شهروندان محترم تقاضا می شود شیوه نامه های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند و قطعاً از ورود افراد بدون ماسک به اتوبوس ها ممانعت خواهد شد.
 

 
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار