رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: وضعیت کرونا در خوزستان ثابت است

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 تیر 1400 | 11:03 ق.ظ
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: وضعیت کرونا در خوزستان ثابت است  فرهاد ابول‌ نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شرایط کرونا ویروس در برخی استان‌ها قرمز است اما در خوزستان  روزانه ۸۰ تا ۹۰ بیمار مثبت کرونایی در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند. او با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته در خوزستان وضعیت کرونا اکنون در حالت ثابت و پایدار قرار دارد، افزود: آزمایشگاه‌های ما […]

 فرهاد ابول‌ نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شرایط کرونا ویروس در برخی استان‌ها قرمز است اما در خوزستان  روزانه ۸۰ تا ۹۰ بیمار مثبت کرونایی در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند.

او با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته در خوزستان وضعیت کرونا اکنون در حالت ثابت و پایدار قرار دارد، افزود: آزمایشگاه‌های ما در مرز‌های شلمچه و چذابه فعال و از همه افراد تست PCR گرفته می‌شود و در صورت مثبت شدن جواب تست افراد، به آن‌ها اجازه ورود به کشور داده نمی‌شود.

ابول نژادیان بیان داشت: نیرو‌های ما در ۴۰ مایلی ساحل دریا از تمام خدمه و سرنشینان کشتی‌ها و شناور‌ها تست می‌گیرند و در صورت مثبت شدن تست یک نفر، آن کشتی به همراه سرنشینان قرنطینه و ایزوله می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه پیش از این ۲ محموله واکسن به میزان ۸۰ هزار دوز وارد خوزستان شده بود که واکسیناسیون دوز دوم گروه‌های هدف انجام شد، تصریح کرد: پس از پایان تزریق دوز دوم گروه‌های هدف، بقیه واکسن‌ها به افراد جدید اختصاص خواهد یافت تا کار واکسیناسیون مردم با سرعت بیشتری انجام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار