لزوم حفظ آب در مسیر کرخه تا تالاب هورالعظیم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400 | 10:13 ق.ظ
لزوم حفظ آب در مسیر کرخه تا تالاب هورالعظیم معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بر همکاری جدی سازمان آب و برق و اداره‌کل محیط زیست خوزستان، برای حفظ آب در مسیر کرخه تا تالاب هورالعظیم تاکید کرد. رضا نجاتی در کارگروه حقوق عامه که (۱۵ تیرماه) با موضوع وضعیت تالاب هورالعظیم برگزار شد، اظهار کرد: تابستان سختی پیش رو داریم. البته اگر از تیرماه […]

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بر همکاری جدی سازمان آب و برق و اداره‌کل محیط زیست خوزستان، برای حفظ آب در مسیر کرخه تا تالاب هورالعظیم تاکید کرد.

رضا نجاتی در کارگروه حقوق عامه که (۱۵ تیرماه) با موضوع وضعیت تالاب هورالعظیم برگزار شد، اظهار کرد: تابستان سختی پیش رو داریم. البته اگر از تیرماه عبور کنیم روند بهتر خواهد شد.

وی افزود: بخش ایرانی و عراقی تالاب هورالعظیم به هم پیوسته است و اینگونه نیست که ماهی‌ها خاص عراق یا ایران باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: خشک شدن تالاب منجر به وقوع ریزگرد و ایجاد مشکل در اشتغال مردم می‌شود.

نجاتی بیان کرد: یکی دو سال پیش رها کردن آب در شرایطی که ممکن بود در آینده مشکل آب شرب داشته باشیم، کار سختی بود اما بارندگی خوبی داشتیم، بنابراین حفظ آب رهاسازی شده بسیار مهم‌تر از رها کردن آن است.

وی عنوان کرد: باید مانند سال‌های گذشته در شورای تامین خوزستان موضوع حفظ آب در هر شهرستان مطرح شود تا با همکاری جدی سازمان آب و برق و اداره‌کل محیط زیست خوزستان، آب در مسیر کرخه تا تالاب هورالعظیم حفظ شود.

نجاتی گفت: اگر تقسیم کار انجام و شهرستان‌ها درگیر شوند، بسیار در رسیدن آب به تالاب تاثیرگذارتر خواهد بود. هر چند تابستان سختی خواهیم داشت و شاید این اعداد تغییر کنند و کاهش یابند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار