رئیس کمیسیون انرژی مجلس

گفتار درمانی راه عبور از بحران های کشور نیست

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400 | 10:33 ق.ظ
گفتار درمانی راه عبور از بحران های کشور نیست رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاموشی های گسترده گفت: راهکار حل بحران ها گفتار درمانی نیست.

 

گفتار درمانی راه عبور از بحران های کشور نیست

به گزارش کشاورزی پرس، فریدون حسنوند شامگاه سه شنبه در نشست شورای اشتغال اندیمشک به مشکلات و دغدغه‌های جامعه از جمله کرونا و گرانی اشاره کرد و گفت: در این راستا جلسات متعددی در استان بوشهر و پایتخت برای رفع دغدغه‌های فعالان در عرصه صنعت نفت برگزار شده و نمایندگان و همه کسانی که در عرصه نفت فعالیت می‌کنند به دنبال رفع این دغدغه‌ها هستند.

وی به قطع برق و کمبود آب در استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: در این راستا نشستی با حضور معاونان وزارت نیرو، اعضا کمیسیون انرژی و نواب هیئت‌رئیسه مجلس برگزار می‌شود و در ارتباط رفع مشکلات برنامه‌ریزی، بررسی و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

حسنوند عنوان کرد: برای عبور از بحران‌های موجود باید راه‌های عملی و علمی اندیشیده شود و گفتار درمانی و راه‌های کم اثر نمی‌تواند برای رفع بحران مؤثر واقع شود و شهروندان باید تأثیر نشست و جلسات را در زندگی خود ببینند.

وی بر استفاده از همه نیروهای موجود برای پیشرفت و توسعه شهرستان اندیمشک تأکید کرد و افزود: باید از همه نیروهای اداری در مسیر توسعه شهرستان اندیمشک استفاده و در کنار نیروهای اداری نیز مسئولان دستگاه‌ها از هم‌صحبتی با شهروندان برای توسعه خدمات و پیشرفت همه جانبه شهرستان استفاده کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خواستار بازگشایی درب‌های ادارات به روی شهروندان و پاسخگویی به شهروندان و مطالبات به حق شهروندان اندیمشک، خوزستان و کشور شد.

حسنوند با تأکید بر اینکه روند پروژه‌های اشتغال‌زایی اندیمشک نباید سست و کند شود، گفت: باید در شهرستان اندیمشک طراح و تلاش‌گر بود و با برنامه محوری زمینه توسعه شهرستان اندیمشک را فراهم کرد.

وی، تلاش مسئولان را در جامعه نگاه امیدبخش برای کشور دانست و افزود: در همه زمینه‌ها باید زیرساخت لازم را برای توسعه پایدار فراهم کرد.

حسنوند گفت: باید زمینه جذب نیروهای جوان شهرستان در پروژه‌ها فراهم شود و پروژه‌ای که ساعت‌ها برای آن برنامه‌ریزی شده باید زمینه اشتغال جوانان اندیمشکی را فراهم کند.

نماینده مردم اندیمشک گفت: دستگاه‌ها و مدیران شهرستان باید توجه و مراقبت کنند که زمینه جذب نیروی جویای کار و مستعد شهرستان در پروژه‌ها جذب و قابل قبول نیست که مدیر پروژه از نیروهای شهرستان باشد اما پیگیر جذب نیروی بومی شهرستان در آن پروژه نباشد.

وی، شهرستان اندیمشک را مساعد سرمایه‌گذاری دانست و عنوان کرد: باید در زمینه نیروگاهی، پتروشیمی، گردشگری، صنعت، کشاورزی، شیلات و خدماتی با همراهی مسئولان و مردم در جذب سرمایه‌گذار بیش از گذشته تلاش و همه بخش‌ها را فعال کرد.

حسنوند گفت: باید موانع سرمایه‌گذار را برطرف کرد و نباید منتظر سرمایه‌گذار ماند تا بیاید بلکه باید سراغ سرمایه‌گذار رفت و از آن حمایت و موانع را نیز برطرف کرد تا زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری فراهم شود.

منبع؛ خبرگزاری مهر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار