تکمیل لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی تا ماه آینده

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400 | 10:10 ق.ظ
تکمیل لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی تا ماه آینده مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از ادامه لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در بندر امام خبر داد. عادل دریس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته کار لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی آغاز شد و تا اواخر خردادماه امسال حدود ۱۹ درصد پیشرفت فیزیکی  واقعی داشته است. وی افزود: لایروبی مسیر […]

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از ادامه لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در بندر امام خبر داد.

عادل دریس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته کار لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی آغاز شد و تا اواخر خردادماه امسال حدود ۱۹ درصد پیشرفت فیزیکی  واقعی داشته است.

وی افزود: لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در بندر امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای بومی در مسیر مطلوبی قرار دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به لایروبی بیش از ۶۳۰ هزار مترمکعب در این بازه زمانی تصریح کرد: این میزان لایروبی با بهره‌گیری از دو فروند لایروب از نوع هاپرساکشن و کاترساکشن انجام شده است.

دریس گفت: از ۱۰ فاز لایروبی این مسیر، فاز ۱ و ۲ به طول ۲۵۵۶ متر و با حجم بیش از ۸۹ هزار مترمکعب به پایان رسیده است و فازهای ۹ و ۱۰ نیز با بیش از ۶۵ درصد پیشرفت، در حال تکمیل است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امیدواریم فرآیند لایروبی کانال خورموسی به طول ۲۵ کیلومتر و عرض ۳۰۰ متر در مردادماه ۱۴۰۱ به طور کامل به اتمام برسد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار