جلسه هم افزایی روابط عمومی شرکت‌های تابعه گروه مالی سپهر صادرات با حضور دکتر غریب پور برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400 | 09:35 ق.ظ
جلسه هم افزایی روابط عمومی شرکت‌های تابعه گروه مالی سپهر صادرات با حضور دکتر غریب پور برگزار شد جلسه هم افزایی مدیران روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه گروه مالی برگزار شد که در  ابتدای جلسه مدیر روابط عمومی گروه مالی سپهر صادرات ضمن خیر مقدم به همه مدعوین عنوان کرد: حضور دکتر غریب پور، مدیر شرکت گروه مالی سپهر صادرات در این گونه جلسات حاوی این پیام است که روابط عمومی در […]

جلسه هم افزایی مدیران روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه گروه مالی برگزار شد که در  ابتدای جلسه مدیر روابط عمومی گروه مالی سپهر صادرات ضمن خیر مقدم به همه مدعوین عنوان کرد: حضور دکتر غریب پور، مدیر شرکت گروه مالی سپهر صادرات در این گونه جلسات حاوی این پیام است که روابط عمومی در نگاه مدیریت از جایگاه مهمی برخوردار است.

در ادامه جلسه دکتر غریب پور ضمن خوش آمدگویی به مدیران روابط عمومی با اشاره به برگزاری جلسات این چنینی در جهت تعامل و هم فکری بین مجموعه ها با گروه مالی سپهر، عنوان کرد: آنگونه که اطلاع دارید مهرماه سال ۹۹ سهام شرکت سرمایه گذاری سپهر صادرات در بازار سرمایه عرضه شده است و سهام داران این شرکت تحولات و اخبار مرتبط را دنبال می کنند. سهامداران نماد «وسپهر» با رصد اخبار مرتبط به شرکت، وضعیت نماد را بررسی می کنند، نماد «وسپهر» به نمایندگی از تک تک شرکت های زیر مجموعه، اقدامات صورت گرفته را منعکس می کندتا سهامداران در جریان تحولات صورت گرفته در شرکت های زیر مجموعه قرار گیرند.

مدیر عامل سرمایه گذاری گروه مالی گفت: شرکت گروه مالی سپهر صادرات کمیته سرمایه گذاری تشکیل داده است که هر دو هفته یکبار متخصصان شرکت در جلسات این کمیته حضور پیدا می کنند، در این جلسات اتفاقات بازار تحلیل و به دنبال آن وضعیت سرمایه گذاری گروه و شرکت های زیر مجموعه رصد می شود.

وی افزود: در نظر داریم سهام شرکت توسعه نیشکر، صنایع جانبی و تامین سرمایه را در بورس عرضه کنیم. با توجه به اینکه شرکت توسعه نیشکر، توسط سازمان خصوصی سازی ارزیابی می شود و گروه مالی ارزیابی موازی ندارد بعد از اقداماتی که توسط سازمان خصوصی سازی انجام خواهدگرفت و همچنین به پایان رسیدن قیمت گذاری، سهام این شرکت وارد بازار سرمایه خواهد شد.

دکتر غریب پور ادامه داد: در حوزه IT نیز به دنبال یکپارچه سازی این نوع فعالیت ها با بانک هستیم که با هلدینگ ITبانک توافقات اولیه انجام شده است و همچنین در شرکت های ساختمانی زیر مجموعه گروه مالی در نظر داریم با تشکیل هلدینگ ساختمانی و  با ایجاد ارزش افزوده، پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

در هلدینگ انرژی سپهر با توجه آغاز عملیات بهره برداری از پترو شیمی سبلان و پیشرفت فیزیکی ۶۵درصدی پتروشیمی دنا و ۴۹/۵ درصدی پروژه سیراف انرژی،  قصد دارد سهام پتروشیمی سبلان  را در بازار سرمایه عرضه کند.

دکتر غریب پور در ادامه با اشاره به نقش روابط عمومی در جهت رضایت‌مندی هرچه بیشتر سهام داران گفت: وظیفه شما در حوزه روابط عمومی این است که در وهله اول شناخت کافی از شرکت داشته باشید و در ادامه اشراف اطلاعاتی کامل در خصوص سهم «وسپهر» و شرکت های زیر مجموعه و اتفاقاتی که پیرامون شرکت رخ می دهد کسب نمایید و در ارتباطی دوسویه با سهامداران محترم نقطه نظرات ایشان منعکس شود.

دکتر غریب پور در پایان صحبت های خود با تاکید بر تعامل و هفکری هرچه بیشتر روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه شرکت یادآور شد: وظیفه ما در گروه مالی سپهر صادرات صیانت از اموال سهام داران و دارایی آنها در بازار و بالا بردن ارزش شرکت می باشد. بدین سبب این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است که شما به عنوان روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه ارتباطی پویا، سازنده، به روز، کارآمد و شفاف با یکدیگر و همچنین با گروه مالی سپهر، مخاطبین و مدیران شرکت ها داشته باشید.

در پایان هر یک از مدیران روابط عمومی حاضر در این جلسه به معرفی مختصری از شرکت های مربوطه و فعالیت های انجام شده و در حال انجام خود پرداختند و پیشنهادات در جهت همکاری هر چه بیشتر با گروه مالی و شرکت های زیر مجموعه را ارائه دادند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار