پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پی حادثه انفجار خط لوله چشمه‌خوش به اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400 | 12:01 ب.ظ
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پی حادثه انفجار خط لوله چشمه‌خوش به اهواز مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی درگذشت ۳ نفر از همکاران صنعت نفت را در حادثه انفجار خط لوله در منطقه چشمه‌خوش تسلیت گفت.  ‌متن پیام به این شرح است: انالله و انا الیه راجعون حادثه انفجار خط لوله در منطقه چشمه‌خوش که منجر به جان‌باختن ۳ نفر از همکاران […]

مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی درگذشت ۳ نفر از همکاران صنعت نفت را در حادثه انفجار خط لوله در منطقه چشمه‌خوش تسلیت گفت.

 ‌متن پیام به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

حادثه انفجار خط لوله در منطقه چشمه‌خوش که منجر به جان‌باختن ۳ نفر از همکاران فداکار شرکت نفت و گاز غرب و شرکت ملی حفاری ایران شد، خانواده بزرگ صنعت نفت ایران را داغدار نمود و بار دیگر صعوبت و سطح بالای مخاطرات کار در این صنعت پیچیده را نمایان ساخت.

اینجانب از طرف خود، هیئت مدیره و مدیران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و شرکت‌های تابعه، درگذشت شهادت‌گونه این سه همکار فداکار را به مدیران عامل و همه کارکنان تلاشگر شرکت‌های نفت مناطق مرکزی، نفت و گاز غرب و ملی حفاری ایران و به ویژه خانواده‌ها و بازماندگان داغدار درگذشتگان حادثه تسلیت عرض می‌نمایم و سلامت مجروحان این حادثه را از خداوند منان مسئلت دارم.

احمد محمدی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب

۱۶ تیرماه ۱۴۰۰


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار