انجام ۲ هزارو ۷۷۱ ماموریت اورژانس جاده‌ای در اهواز، حمیدیه و باوی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 تیر 1400 | 11:02 ق.ظ
انجام ۲ هزارو ۷۷۱ ماموریت اورژانس جاده‌ای در اهواز، حمیدیه و باوی  منصور پورحسین زاده چهارشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت:در بهار امسال چهار هزار و ۱۷۵ مورد حادثه به مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز اعلام شد که از این تعداد سه هزار و ۱۴۷ مورد آن تصادف بود که آمار بسیار بالا و نگران کننده ای است. وی افزود: در سه ماه ابتدایی امسال میانگین رسیدن خودروی […]

 منصور پورحسین زاده چهارشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت:در بهار امسال چهار هزار و ۱۷۵ مورد حادثه به مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز اعلام شد که از این تعداد سه هزار و ۱۴۷ مورد آن تصادف بود که آمار بسیار بالا و نگران کننده ای است.

وی افزود: در سه ماه ابتدایی امسال میانگین رسیدن خودروی اورژانس به محل حادثه در ماموریت های شهری زیر ۱۰ دقیقه بود که در ۱۰ سال اخیر چنین آماری نداشتیم همچنین میانگین رسیدن به محل حادثه در مجموع ماموریت های جاده ای، بین بیمارستانی و شهری ۱۳ دقیقه است در حالی که سال ۹۸ این میزان ۲۰ دقیقه بود.

پورحسین زاده افزود: در این بازه زمانی ۱۲۸ هزار و ۵۰۳ تماس با مرکز اورژانس اهواز برقرار شد که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است. همچنین ۱۴ هزار و ۶۶۸ اعزام به محل داشتیم که نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل ۲.۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: متاسفانه در سه ماهه اول امسال، ۹ هزار و ۱۷۶ تماس مزاحمی با این مرکز برقرار شد که امیدواریم این موضوع از جانب شهروندان کمتر مشاهده شود.

پورحسین زاده همچنین با بیان اینکه در ۲ ماهه اول امسال بیش از ۹۰۰ بیمار کرونایی از طریق اتوبوس آمبولانس به بیمارستان‌های دیگر منتقل شدند گفت:در سه ماه اول سال جاری، یک هزار و ۸۷۶ تماس با مرکز اورژانس اهواز برای جا به جایی بیماران کرونایی صورت گرفت که از این تعداد ۹۳۱ مورد بین بیمارستانی بود.

وی با اعلام اینکه در خردادماه امسال انتقال بیمار از طریق اتوبوس آمبولانس نداشتیم گفت: در حال حاضر روزانه به طور متوسط حدود هشت اعزام برای موارد کرونایی داریم. 

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز افزود: روز گذشته ۹ مورد اعزام برای بیماران کرونایی داشتیم که سه مورد آن لغو و مابقی را به بیمارستان اعزام کردیم. آمار پایین اعزام های اورژانس نشان دهنده کاهش روند بیماری است.

در حال حاضر ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۳ شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار