دستگیری سارق مسلح در اهواز/ طلاجات مسروقه کشف شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 تیر 1400 | 09:57 ق.ظ
دستگیری سارق مسلح در اهواز/ طلاجات مسروقه کشف شد کیومرث کشوری گفت: به دنبال وقوع سرقت مسلحانه یک باب منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهر اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: مأموران کلانتری ۱۸ اهواز با اقدامات فنی و پلیسی سارق مسلح را شناسایی و پس از هماهنگی […]

کیومرث کشوری گفت: به دنبال وقوع سرقت مسلحانه یک باب منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهر اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۸ اهواز با اقدامات فنی و پلیسی سارق مسلح را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق یک قبضه سلاح گرم کُلت کمری به همراه یک گلوله جنگی، تعداد ۱۲ النگو، ۶ انگشتر و سه زنجیر طلا مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ کشوری خبر داد: با تحقیقات پلیس سارق مسلح و به سرقت مسلحانه از منزل مسکونی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود که هرگونه موارد مشکوک را در خصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلاف‌کار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار